SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Americký autovýrobca Chrysler naštartuje v roku 2004 novú modelovú ofenzívu

Detroit 18. novembra (TASR) - Americký výrobca automobilov Chrysler chce v roku 2004 naštartovať modelovú ofenzívu s dodatočným rozpočtom na marketing ...

Detroit 18. novembra (TASR) - Americký výrobca automobilov Chrysler chce v roku 2004 naštartovať modelovú ofenzívu s dodatočným rozpočtom na marketing vo výške 250 miliónov USD (v prepočte 8,693 miliardy SKK). Podľa šéfa Chrysleru Dietera Zetscheho by sa k zákazníkom malo dostať 9 nových modelov. Týchto 9 modelov, ako nová vlajková loď Chrysler 300 alebo Dodge Magnum by malo v roku 2004 docieliť už 35 % odbytu dcéry spoločnosti DaimlerChrysler. V roku 2005 očakáva Zetsche, že 60 % všetkých predajov bude tvoriť 9 vozidiel značiek Chrysler, Dodge a Jeep.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Zetsche zdôraznil, že autá sa budú ponúkať za konkurencieschopné ceny. Napríklad Chrysler 300 by mal stáť od 25 000 USD, teda toľko, ako jeho silní konkurenti z Toyoty a Hondy. Napriek tomu sa však Zetsche pevne drží svojej stratégie priviesť Chrysler k prémiovej pozícii a možnosti dosiahnuť tak aj prémiové ceny. V rámci svojej modelovej ofenzívy chce Chrysler v najbližších troch rokoch predstaviť spolu 25 nových modelov automobilov. Vzhľadom na klesajúci predaj a vysoký rabat na americkom automobilovom trhu sa musí Chrysler obávať o svoj cieľ, ktorým je dosiahnuť tento rok ešte malý zisk. Informovala DPA.

(1 USD = 34,774 SKK)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  5. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  6. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  7. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  1. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  2. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  5. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  6. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  7. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  10. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 31 020
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 22 869
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 893
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 331
  5. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 12 206
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 788
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 242
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 906
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 752
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 9 088
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Naď zverejnil podrobnosti plošného testovania (minúta po minúte)

Na Slovensku za pondelok pribudlo 901 prípadov nákazy novým koronavírusom pri 5 899 testoch. Pribudlo 11 úmrtí na pľúcnu formu COVID-19, celkový počet obetí je 176. Aktívnych prípadov nákazy je aktuálne 34 872.

Minister obrany SR Jaroslav Naď.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Na obranu deduškov

Vláda seniorom „odporúča“ zákaz vychádzania.

Peter Tkačenko
Scenáristka a spisovateľka Hana Lasicová.
Vládna limuzína, v ktorej sedel predseda parlamentu Boris Kollár, a ktorá havarovala za Slovnaftom na ulici Mramorova v Bratislave v sobotu 24. októbra 2020.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.

Ktoré autá si Slováci kupujú najčastejšie?

V kurze ostávajú hlavne hatchbacky.

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.