SME

Americký autovýrobca Chrysler naštartuje v roku 2004 novú modelovú ofenzívu

Detroit 18. novembra (TASR) - Americký výrobca automobilov Chrysler chce v roku 2004 naštartovať modelovú ofenzívu s dodatočným rozpočtom na marketing ...

Detroit 18. novembra (TASR) - Americký výrobca automobilov Chrysler chce v roku 2004 naštartovať modelovú ofenzívu s dodatočným rozpočtom na marketing vo výške 250 miliónov USD (v prepočte 8,693 miliardy SKK). Podľa šéfa Chrysleru Dietera Zetscheho by sa k zákazníkom malo dostať 9 nových modelov. Týchto 9 modelov, ako nová vlajková loď Chrysler 300 alebo Dodge Magnum by malo v roku 2004 docieliť už 35 % odbytu dcéry spoločnosti DaimlerChrysler. V roku 2005 očakáva Zetsche, že 60 % všetkých predajov bude tvoriť 9 vozidiel značiek Chrysler, Dodge a Jeep.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zetsche zdôraznil, že autá sa budú ponúkať za konkurencieschopné ceny. Napríklad Chrysler 300 by mal stáť od 25 000 USD, teda toľko, ako jeho silní konkurenti z Toyoty a Hondy. Napriek tomu sa však Zetsche pevne drží svojej stratégie priviesť Chrysler k prémiovej pozícii a možnosti dosiahnuť tak aj prémiové ceny. V rámci svojej modelovej ofenzívy chce Chrysler v najbližších troch rokoch predstaviť spolu 25 nových modelov automobilov. Vzhľadom na klesajúci predaj a vysoký rabat na americkom automobilovom trhu sa musí Chrysler obávať o svoj cieľ, ktorým je dosiahnuť tento rok ešte malý zisk. Informovala DPA.

(1 USD = 34,774 SKK)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 645
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 504
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 081
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 153
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 600
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 467
  7. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 321
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 269
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu