Burns vyhral, vedú McRae a Mäkinen

Britský pretekár Richard Burns na Subaru vyhral Rallye Nového Zélandu a v priebežnom poradí majstrovstiev sveta mu patrí tretie miesto


. Burns zajazdil nedeľňajšie rýchlostné skúšky bezchybne a udržal si svoj náskok pred krajanom Colinom McRaem na Forde. „Takýto výsledok som potreboval. V priebežnom poradí MS strácam iba deväť bodov a všetko je otvorené," tešil sa z úspechu Burns. Priebežnému lídrovi seriálu MS Tommimu Mäkinenovi z Fínska sa nedarilo a obsadil až ôsmu priečku. V poradí MS po desiatich podujatiach sa tak na Mäkinena bodovo dotiahol McRae.


Výsledky: 1. Richard Burns (V. Brit.) Subaru 3:47,28,0, 2. Colin McRae (V. Brit.) Ford +44,6 s, 3. Harri Rovanpera (Fín.) Peugeot +50,1, 4. Carlos Sainz (Šp.) Ford +52,2, 5. Marcus Grönholm (Fín.) Peugeot +55,8, 6. Didier Auriol (Fr.) Peugeot +1:11,3 min, 7. Petter Solberg (Nór.) Subaru +2:15,8, 8. Tommi Mäkinen (Fín.) Mitsubishi +2:21,0, 9. Alister McRae (V. Brit.) Hyundai +3:33,8, 10. Kenneth Eriksson (Švéd.) Hyundai +4:21.9.
Priebežné poradie MS (po desiatich zo štrnástich podujatí): 1. Colin McRae (V. Brit.) Ford, Tommi Mäkinen (Fín.) Mitsubishi po 40 b, 3. Richard Burns (V. Brit.) Subaru 31, 4. Carlos Sainz (Šp.) Ford 30, 5. Harri Rovanpera (Fín.) Peugeot 27
6. Marcus Grönholm (Fín.) Peugeot 16.
Pohár konštruktérov: 1. Ford 76, 2. Mitsubishi 66, 3. Subaru 46, 4. Peugeot 44,
5. Škoda 15, 6. Hyundai 10.
                               

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 345
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 425
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 979
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 531
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 249
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 130
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 987
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 664
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 522
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 307

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.