SME
Nedeľa, 3. júl, 2022 | Meniny má Miloslav

Autom roka 2004 je Fiat Panda

Titul Európske auto roka 2004 rezonoval v motoristickej odbornej verejnosti niekoľko týždňov. Všetko rozlúskol príchod 18. novembra, keď boli oficiálne oznámené výsledky. Verejnému dekorovaniu predchádzala práca 58-člennej poroty, ktorá si vyskúšala ...

FIAT PANDA
FIAT PANDA


Titul Európske auto roka 2004 rezonoval v motoristickej odbornej verejnosti niekoľko týždňov. Všetko rozlúskol príchod 18. novembra, keď boli oficiálne oznámené výsledky. Verejnému dekorovaniu predchádzala práca 58-člennej poroty, ktorá si vyskúšala a preštudovala 35 nových automobilov. Z nich určila sedem finalistov: BMW radu 5, Fiat Panda, Mazda 3, Nissan Micra, Opel Meriva, Toyota Avensis a Volkswagen Golf. Ako vidno, kocky boli hodené pomerne rovnomerne. Z pochopiteľných dôvodov sa do finále nedostal žiadny luxusný automobil, cena aj v európskom meradle hrá pri udeľovaní bodov dosť výraznú úlohu. BMW 5 bol zástupcom vozidiel vyššej strednej triedy, Toyota Avensis reprezentovala príslušníkov strednej triedy, Volkswagen Golf a Mazda 3 patrili do nižšej strednej triedy. Popularita menších automobilov sa prejavila aj na zastúpení finalistov. Opel Meriva a Nissan Micra sa v Európe označujú ako kompaktné malé automobily, Fiat Panda patrí do skupiny miniautomobilov. Prekvapením bolo, že do finále sa nedostal žiadny automobil z francúzskej reprezentácie.

 
Zo siedmich finalistov vzišli štyria najlepší:
1. FIAT Panda (281 bodov),
2. Mazda 3 a VW Golf (241),
3. Toyota Avensis (219).

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na čo nezabudnúť, ak plánujete na leto malé i väčšie výlety
  2. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  3. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  4. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  6. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  7. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov
  8. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu
  1. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  2. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  3. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  4. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  6. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  7. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  8. V uliciach Košíc vyzbierali dobrovoľníci 26 ton odpadu
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 15 548
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 817
  3. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 413
  4. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 8 885
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 4 649
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 614
  7. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 823
  8. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 3 119
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

V Nitre je okolo dvesto zdieľaných kolobežiek Bolt.

Väčšina chodcov považuje za najväčší problém rýchlosť e-kolobežiek.


Peter Hlušek 30. jún
Lysyčansk je už týždne terčom ruského bombardovania.

Okupant obsadil všetky veľké mestá v Luhansku.


2 h
Peter Sagan dnes na Tour de France 2022 - 3. etapa LIVE cez online prenos.

Peter Sagan dnes ide 3. etapu na Tour de France 2022.


Sportnet 6 h
Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
Hyundai Ioniq 6

Koeficient odporu vzduchu má iba 0,21.


30. jún

Blogy SME

  1. Štefan Vidlár: Puťin´s dron
  2. Martin Plesch: Dobrovoľníkom nedobrovoľne
  3. Anna Miľanová: Moja tvorba dotváraním škvŕn... 2022
  4. Ján Slosiarik: Čo nové vedenie ministerstva školstva, to nová reforma
  5. Ľubomír Maretta: Trauer
  6. Anna Miľanová: Matrioška a zmätok... 2022
  7. Rastislav Puchala: Viktorova zakáľačka
  8. Vladimír Hrach: Uvidieť a precítiť
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 20 085
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 269
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 10 975
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 101
  5. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 916
  6. Andrej Kiska: Pomôžme Cigánom dostať sa tam, kam tak mnohí chcú. 3 204
  7. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 3 197
  8. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne? 2 880
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu