Volkswagen chcel v roku 2007 predávať ďalší luxusný automobil. Veľkosťou sa mal zaradiť medzi Passat a Phaeton. Najväčší európsky výrobca asi svoje plány zrediguje, pretože luxusný Phaeton sa nepredáva podľa pôvodných predstáv. Proti sú aj akcionári, ktorí tvrdia, že namiesto luxusných automobilov by sa mal VW zamerať na automobily určené bežným ľuďom.
So Saabom do terénu
Švédska automobilka Saab vstúpi do segmentu vozidiel SUV, ktorý jej bol doteraz vzdialený. Toto rozhodnutie podporuje stále sa zvyšujúci dopyt trhu po takýchto automobiloch. Kto pôjde do Detroitu na autosalón, prírastok uvidí. Bude mať veľkosť SUV strednej triedy, pohon všetkých kolies a na americkom trhu sa má objaviť v roku 2005. Európania dúfajú, že dorazí aj do našich končín.
Seat s označením Formula Racing
Španielska značka predstavila na Bologna Auto Show automobil so skratkou FR, čo je Formula Racing. Išlo o Ibizu, ktorá bola vystrojená motorom 1,8 T (110 kW/150 k) a pokračuje v téme zamerania sa na športový imidž značky. Ibiza dosahuje maximálnu rýchlosť 216 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchľuje za 8,4 s. Stala sa najrýchlejšou verziou v ponuke tohto vozidla. Doterajší prívlastok športovosti Cupra zostane, bude vyhradený pre športové a exkluzívne verzie automobilov Seat.
Slnečný Nissan Micra
Vlani sa na parížskom autosalóne predstavila štúdia Nissan Micra CC. Teraz padlo rozhodnutie, že sa bude aj vyrábať, konkrétne v anglickom Sunderlande. Stane sa v roku 2005 a na vývoji strechy bude spolupracovať známa firma Karmann.
Rodinka Fiatov Panda
Talianska značka to s posilňovaním úspechov myslí vážne. Ohlasovaný príchod viacerých noviniek naplnia tri verzie modelu Panda. Okrem verzie 4Ą4 príde na trh aj výraznejšie stvárnená verzia SUV a športový trojdverový Abarth. Športová Panda bude mať 1,4-litrový motor (74 kW/101 k) a šesťstupňovú prevodovku. Všetky spomenuté modely prídu na trh počas budúceho roka.
Počítače a autá
Počítačoví odborníci chcú v budúcnosti obohatiť autá vo väčšej miere o počítače. Aby sa dosiahol tento cieľ, Microsoft založil divíziu, ktorá má súčasný stav zmeniť. Podľa vízií zainteresovaných by sa počítač mal dostať do každého automobilu a oznamovať hlasovo rôzne dôležité údaje. Táto oblasť je obchodne veľmi zaujímavá, veď ročne sa na celom svete predá asi 50 milíónov automobilov. V súčasnosti dodáva Microsoft svoju techniku do 23 modelov rôznych značiek.