Víťazom Mikona rallye Poliak Kuchar, Cserhalmi piaty

Bratislava 14. októbra (TASR) - Najlepšou slovenskou posádkou 2. etapy 2. ročníka Mikona Rally sa stala prešovská dvojica Tibor Cserhalmi Martin Krajňák na vozidle Subaru Impreza WRX, ktorá v nej obsadila 5. miesto. Martin Múdry skončil desiaty a Peter Máté jedenásty.

Už v prvej nedeľňajšej a celkovo 9. rýchlostnej skúške musel pre poruchu diferenciálu odstúpiť poľský pretekár Frycz, ktorý bol po prvom dni na 5. mieste priebežného poradia. Mimo trate sa ocitol Radó a Marton, Rotha zradila poloos. V nasledujúcej rýchlostnej skúške dostal druhý jazdec priebežného poradia Václav Pech defekt a z ďalších bojov vypadol Zedník. Z víťazstva v nej sa preto, rovnako ako v nasledujúcej, tešil poľský jazdec Janusz Kulig, ktorý začal sťahovať náskok českého jazdca Václava Pecha. Jeho krajan a po prvom dni aj vedúci jazdec Tomasz Kuchar si však už celkové víťazstvo nenechal vziať. A hoci aj Kulig mal na jednej z nedeľňajších rýchlostných skúšok problémy, náskok českého pretekára napokon vymazal a celkovo skončil druhý.

Do cieľa 2. etapy došlo spolu 33 áut vrátane historických vozidiel a hobby rallye.

Výsledky: 1. Tomasz Kuchar (Poľ./Toyota Corolla WRC) 1:29:33.0, 2. Janusz Kulig (Poľ./SR, Toyota Corolla WRC) + 27,4, 3. Václav Pech (ČR/Toyota Corolla WRC) 30,8, 4. Štěpán Vojtěch (ČR/Toyota Celica GT4) 5:05,3, 5. Tibor Cserhalmi (SR/Subaru Impreza WRX) 6:28,8, 6. Tomáš Vojtěch (ČR/Toyota Celica GT4) 8:52,8, 7. Josef Peták (ČR/Peugeot 106 Maxi Kit Car) 8:55,1, 8. Ludvík Otto (ČR, Toyota Celica ST 185) 9:25,0, 9. David Scialom 11:57,5, 10. Martin Múdry (SR/Ford Escorth Cosworth) 14:08,0, 11. Peter Máté 17:11,1, 12. Barna Veszprémi 18:20,6, 13. Ondřej Hána 19:52,5, ...14. Ján Hudák.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 779
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 797
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 036
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 689
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 138
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 009
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 645
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 583
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 345
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 761

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.