. Štylisti vytvorili tzv. Speedster-koncept s dlhou prednou kapotou, extrémne nízkym čelným sklom, krátkou zadnou časťou a priestorom pre dvoch cestujúcich. Ide o výnimočné nadčasové riešenie, od ktorého sa očakáva, že bude veľkým prínosom pre zvýšenie bezpečnosti, zároveň aj o väčšie potešenie z jazdy. Pozoruhodnosťou novinky F400 Carving je novovyvinutý systém, ktorý mení sklon kolies v zákrutách podľa potreby až o 20 stupňov.
V kombinácií s novokoncipovanými pneumatikami bude možné preniesť na vozovku až o 30 % viac odstredivej sily, ako je tomu v súčasnosti pri automobiloch s bežným podvozkom a bežnými pneumatikami. Vďaka nastaviteľnému podvozku dosiahne automobil hodnotu bočného zrýchlenia 1,28 g, a tým prekonáva hodnoty, ktoré dosahujú dnešné športové automobily o 28 %.
Systém nakláňania kolies podporujú aj nové pneumatiky. Ak automobil prechádza zákrutou, naklonia sa pneumatiky na tú stranu, kde má pneumatika špeciálny profil a zmes na rýchly prejazd. Pri jazde priamym smerom sa automobil pohybuje po tej časti pneumatiky, ktorá zaručuje minimálny odpor a najnižší hluk. Tento systém menenia sklonu kolies znižuje nebezpečenstvo šmyku a skracuje brzdnú dráhu. Systém spolupracuje so systémom ESP a pomáha mu pomocou zmeny sklonu predchádzať šmyku. Ak hrozí automobilu šmyk, alebo vodič potrebuje núdzovo brzdiť, systém nastaví sklon kolies tak, aby mali pneumatiky čo najvyšší odpor.
Tým sa skráti brzdná dráha z rýchlosti 100km/h o 5 metrov. Deje sa to prostredníctvom elektronického riadenie, ktoré pracuje bez mechanických dielcov. V automobile sa nachádzajú senzory, ktoré snímajú pohyby volantu, prenášajú ich do dvoch mikroprocesorov a posielajú do elektrickej riadiaej jednotky.
Novinky obsahuje aj podvozok. Nové aktívne hydropneumatické pruženie reaguje bleskorýchle na nerovnosti povrchu vozovky i štýl jazdy a tomu prispôsobuje pruženie.