Superbike: majster sveta Bayliss sa zranil

Tohtoročné majstrovstvá sveta superbikov uzavrela veľká cena na okruhu v talianskej Imole. O titule majstra sveta sa rozhodlo už v predchádzajúcich pretekoch, stal sa ním Austrálčan Troy Bayliss na stroji Ducati

. V uvoľnenej atmosfére tak diváci videli napínavé podujatie, pričom jazdci predviedli naozaj skvelé výkony. Novopečenému šampiónovi sa veľmi nedarilo. V prvej jazde síce bojoval o víťazstvo so Xausom a Laconim a v predposlednom kole po škaredom páde stiahol so sebou Laconiho a Xaus si prišiel po druhý triumf kariéry. Bayliss si zlomil kľúčnu kosť. V druhej jazde sa o prvenstvo rozhodovalo medzi Laconim a Xausom. Francúz tentokrát nenechal nič na náhodu. Zvíťazil len o 0,021 s. Bolo to Laconiho prvé víťazstvo v jeho premiérovej sezóne v MS superbikov. V druhej jazde Corser havaroval a Edwards v snahe vyhnúť sa mu vyletel do ochrannej zóny.
Výsledky: 1. jazda: 1. Xaus (Šp./Ducati), 2. Corser (Aus./Aprilia), 3. Edwards (USA/Honda).
2. jazda: 1. Laconi (Fr./Aprilia), 2. Xaus, 3. Okada (Jap./Honda).
Konečné poradie v MS: 1. Bayliss (Aus./Ducati) 369 bodov, 2. Edwards 333, 3. Bostrom (USA/Ducati) 312, 4. Corser 284, 5. Hodgson (V.B./Ducati) 269, 6. Xaus 236.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 054
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 289
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 557
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 199
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 792
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 381
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 034
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 513
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 809
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 682

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Môj dom, môj hrad. Sternbergovci si to môžu povedať už 800 rokov

So súrodencami sa tu pretekali na trojkolkách, pre miestnych robili omše. Na súkromnom hrade Český Šternberk hradný pán stále býva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.