Renault a Nissan vytvoria spoločný nákupný podnik

Paríž 12. marca (TASR) - Renault SA a Nissan Motor dnes potvrdili plány na vytvorenie spoločného nákupného podniku, ktorý im pomôže splniť plánované ciele aliancie. Ako informuje agentúra Reuters, nová spoločnosť pod názvom Renault Nissan Purchasing Organ

isation má prispieť k celkovému ročného nákupnému obratu vo výške 50 miliárd USD približne 30 percentami (14,5 miliardy USD).

Automobilky však očakávajú, že tento údaj v nadchádzajúcich rokoch dosiahne 70%, čiže 35 miliárd USD. Organizácia prinesie dodatočné úspory, hlavne päť percent v spoločných projektoch a výhody spoločného podniku sa prejavia od roka 2005.

V čase vzniku spoločného podniku v apríli tohto roka bude rozsah projektu tvoriť 17 typov komodít - komponenty na výrobu motorov, montážne diely, suroviny a služby. Podnik bude pracovať v Európe, Japonsku a USA a zo začiatku bude zamestnávať maximálne 100 ľudí z oboch spoločností.

(1 USD = 46,761 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 198
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 25 145
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 088
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 143
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 306
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 670
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 958
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 312
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 062
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 907

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.