
cky vhodne umiestené spínače elektrického ovládania okien, palubná doska je lemovaná plastom striebornej farby. K zmenám, ktoré na prvý pohľad nevidno, patrí napríklad nový posilňovač riadenia.
Na pohon bude na výber dvojica benzínových štvorvalcov 1,5 (63 kW/86 k) a 1,6 16V (78 kW/106 k), obidva motory sú u nás k dispozícii výlučne s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Pre bežného slovenského motoristu postačí aj základný motor, veď Lanos II s ním dosiahne maximálnu rýchlosť 172 km/h, z 0 na 100 km/h zrýchli za 12,5 s, a to pri priemernej spotrebe 7,5 l/100 km. S výkonnejším motorom, ktorý je k dispozícii iba s najluxusnejším stupňom vybavenia SX, dosahuje Lanos II nepatrne lepšie výsledky (180 km/h, 11,5 s, 7,9 l/100 km).
Z ponuky karosérií importér vypustil u nás málo úspešný trojdverový model, a tak sú na výber dva – päťdverový hatchback a klasická štvordverová limuzína. Pri sériovej výbave sú na výber tri stupne – S, SE a SX. Základný obsahuje napríklad delené zadné sedadlo či prípravu pre montáž rádia, posilňovač riadenia si treba priplatiť. Od stredného stupňa je síce k dispozícii už sériovo, na zozname príplatkov však zostali všetky prvky aktívnej a pasívnej bezpečnosti (ABS, airbagy). Naopak silnou stránkou Daewoo Lanos II je vybavenie za príplatok, v porovnaní s konkurenciou sú totiž niektoré prvky, napríklad klimatizácia, k dispozícii za veľmi zaujímavé ceny. Základný model 1,5 S stojí 339 000 Sk.
Autor: pl