Mazda Tribute – na cesty i do terénu

Japonská Mazda predstavila svoj automobil kategórie SUV (Sport Utility Vehicles), športový viacúčelový automobil, po prvý raz netradične na autosalóne v Los Angeles v januári 2000, v Európe potom v marci v Ženeve.

Pribudol jej tak model, na vývoji ktorého sa podieľali dizajnérske centrá v Japonsku, Európe i Amerike a ktorý v palete japonského výrobcu nemal zastúpenie. Kompaktný automobil na voľný čas s pohonom dvoch alebo všetkých štyroch kolies používa buď dvojlitrový šestnásťventilový štvorvalcový motor s výkonom 91 kW/124 k, krútiacim momentom 157 Nm a päťstupňovou prevodovkou s ručným radením, alebo trojlitrový vidlicový dvadsaťštyriventilový šesťvalec s výkonom 145 kW/197 k, krútiacim momentom 265 Nm a štvorstupňovou samočinnou prevodovkou. Mazda Tribute môže mať pohon kolies len prednej nápravy, alebo stály pohon všetkých štyroch kolies. Podvozok s nezávislým zavesením kolies prednej i zadnej nápravy ponúka solídne jazdné vlastnosti, komfort na bežných cestách a dobrú priechodnosť v menej náročnom teréne. Automobil s robustnou päťdverovou karosériou s rázvorom náprav 2620 mm je dlhý 4480 mm, široký 1890 mm a vysoký 1800 mm. V priestrannej karosérii je dostatok miesta pre piatich cestujúcich a netradične veľký je aj batožinový priestor, keď jeho objem je 457 l. Variabilným usporiadaním zadných sedadiel ho možno zväčšiť až na 2245 l a vytvoriť priestor dlhý až 1540 mm a prevážať tak v automobile aj rozmernejšie športové náradie. Vďaka výklopnému oknu piatych dverí možno tento priestor ešte predĺžiť. Mazda Tribute má prísť na slovenský trh v jarných mesiacoch roku 2001.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  4. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  5. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  6. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  9. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  10. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 6 140
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 877
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 3 772
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 724
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 204
  6. Kam do tepla v januári? 2 537
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 281
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 150
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 379
  10. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 1 356

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Harabin sa zneužitia svojich údajov nebojí.

DOMOV

Dobré ráno: Prečo na olympiádu nezobrali nikoho zo Slovanu

Kto sú najväčšie slovenské nádeje?

Neprehliadnite tiež

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.

Ako James Bond. Pozrite sa, aké rôzne funkcie auta môžete ovládať cez mobil

Všetky autá musia byť pripojené do mobilnej siete, automobilky to využívajú.

Starý Land Rover Defender sa na chvíľu vráti do výroby

Za najrýchlejšiu verziu v histórii zaplatí záujemca minimálne 180-tisíc eur.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.