Nová stratégia VW sa dotkne aj českej Škody Auto

PRAHA 22. novembra (SITA) - Najväčší európsky automobilový koncern Volkswagen čaká v budúcom roku rozsiahla zmena stratégie. Novovymenovaný šéf spoločnosti Bernd Pischetsrieder chystá kroky, ktoré sa dotknú aj českej škodovky. Informovali o tom internetov

é noviny denníka Mladá fronta Dnes.

Pischetsrieder, ktorý v apríli 2002 nahradí Ferdinanda Piëcha, by mal odstrániť vzájomnú konkurenciu sesterských značiek rozdelením koncernu na dve časti. Športová divízia bude zahrňovať štyri značky - Seat, Audi, Lamborghini a Bugatti, ktoré sa budú viac podporovať vo vývoji, produkcii, odbyte a marketingu. Klasickú divíziu bude zastupovať VW, Škoda a Bentley. Automobilky si pritom zachovajú oddelené obchodné siete.

Štyri hlavné automobilky koncernu - Volkswagen, Audi, Seat a Škoda, produkujú široké spektrum vozidiel, ktoré sa ale často prekrývajú v príslušnosti k jednotlivým triedam. Koncern napríklad v triede malých vozidiel ponúka tri modely (VW Polo, Škoda Fabia a Seat Cordoba), ktoré si navzájom konkurujú.



mm;pe

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 198
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 25 145
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 088
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 143
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 306
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 670
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 958
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 312
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 062
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 907

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.