Na 24. ročníku Rallye Paríž Dakar dve dvojdňové etapy bez GPS

Paríž 23. novembra (TASR) - Organizátori tradičných motoristických pretekov Rallye Paríž - Dakar pripravili pretekárom i fanúšikom na 24. ročníku ralley ...

Paríž 23. novembra (TASR) - Organizátori tradičných motoristických pretekov Rallye Paríž - Dakar pripravili pretekárom i fanúšikom na 24. ročníku ralley dve inovácie. Novinkou sú dve dvojdňové etapy, v ktorej navyše pretekári nebudú môcť používať špeciálny navádzací systém GPS.

"Prvá z týchto dvoch etáp, dlhá 1542 km, je na programe 3. januára a druhá, ktorá je zároveň predposlednou, povedie z Tichitu do Dakaru v dĺžke 1472 km. Dá sa povedať, že pôjde o motoristický maratón. Pre jednotlivé tímy to bude náročný test, v ktorom sa každý pretekár bude musieť spoľahnúť len sám na seba a využiť hlavne svoje navigačné schopnosti," uviedol riaditeľ podujatia Hubert Auriol.

Preteky začínajú 28. decembra 2001 a končia 13. januára. Počas sedemnástich dní odjazdí 170 motocyklov, 111 áut, 30 nákladných áut a 93 servisných vozov celkovo 9438 km cez Francúzsko, Španielsko, Maroko, Mauretániu a Senegal.

Plán jednotlivých etáp:

1. Etapa (28. decembra): Arras - Chateauroux (465 km)

2. Etapa (29. decembra): Chateauroux - Narbonne (598)

3. Etapa (30. decembra): Narbonne - Madrid (930)

4. Etapa (31. decembra): Madrid - Rabat (Maroko) (961)

5. Etapa (1. január): Rabat - Er Rachida (534)

6. Etapa (2. január): Er Rachida - Ouarzazate (576)

7. Etapa (3.- 4. január): Ouarzazate - Tan - Zouerat(Mauretánia) (1545)

8. Etapa (5. január): Zouerat - Atar (396)

Voľný deň (6. január)

9. etapa (7. január): Atar - Atar (404)

10. etapa (8. január): Atar - Tidjika (502)

11. etapa (9. január): Tidjika - Tichit (538)

12. etapa (10. január): Tichit - Tichit (450)

13. etapa (11. - 12. január): Tichit - Kiffa - Dakar(Senegal)

(1472)

14. etapa (13. január): Dakar - Dakar (69)

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  2. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  3. Používate make-up? Potom spozornite
  4. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  5. Legendárna Transsibírska magistrála
  6. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  7. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  8. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  9. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  10. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  1. Mečiarovské spôsoby nového bratislavského župana?
  2. Študenti Stavebnej fakulty STU na exkurzii v Brne
  3. Top 10 inzerovaných áut za posledné 3 roky
  4. Henkel taught 5000 students in Slovakia about sustainability
  5. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  6. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  7. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  8. Používate make-up? Potom spozornite
  9. Legendárna Transsibírska magistrála
  10. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 28 553
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 5 203
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 127
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 022
  5. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 024
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018 992
  7. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 982
  8. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov 948
  9. Používate make-up? Potom spozornite 948
  10. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 902

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Róbert Bezák: Za pápežmi som bol trikrát, chodil som aj za kardinálmi

Diskusia SME NAŽIVO s Róbertom Bezákom a Marie Vrabcovou.

PLUS

Fico dal opäť prednosť sebe, a kto je užitočný idiot politiky

Robert Fico si už musí poslušnosť vynucovať krajnými prostriedkami

KOMENTÁRE

Rok 1998: Maďarka prah môjho domu neprekročí

Čože?! Ty nebudeš voliť Mečiara?

Neprehliadnite tiež

V počítači nasimulovali, ako vyzerá optimálna križovatka

Kruhové objazdy premávku spomaľujú, inteligentné semafory zrýchľujú.

Tesla X ako off-road do lesa? Pre Nóra žiaden problém

Jazda sa skončila natrhnutým nárazníkom.

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.