"Orientujeme sa na našich francúzskych konkurentov - bez toho, aby sme ich imitovali," povedal šéf predstavenstva Fiat Auto Herbert Demel v interview pre nemecký denník WirtschaftsWoche. V priebehu troch rokov chce sanovať problematickú spoločnosť, a to bez toho, aby musel siahnuť po masovom prepúšťaní. "Fiat nemá problém so zamestnanosťou," tvrdí Demel.
"Našimi témami sú: správna pozícia značiek, vyšší stupeň technickej štandardizácie a lepšia orientácia na zákazníka." Demel sa v žiadnom prípade nechce vzdať značky Lancia. "Lancia rastie spomedzi našich značiek najrýchlejšie." Z nového mikrovanu Musa, ktorý príde na nemecký trh koncom roka, chce Demel v celej Európe predať 40 000 kusov ročne. Rozšíriť by sa mala spolupráca s koncernom General Motors. Demel na margo toho povedal: "Šéf európskej divízie GM Fritz Henderson a ja kontinuálne rozprávame o tom, ako by sme mohli zlepšiť spoluprácu."
Informovala o tom nemecká agentúra DPA.