Peugeot 407 útočí na strednú triedu

Komerčne obľúbený nový dizajn modelov 206, 307, 607 a 807 priniesol francúzskemu Peugeotu mnoho úspechov. Jedinou nezaplátanou dierou ostala stredná trieda, kde sa donedávna ponúkal Peugeot 406 (debut v lete roku 1995). Za takmer 9 rokov existencie ...

Komerčne obľúbený nový dizajn modelov 206, 307, 607 a 807 priniesol francúzskemu Peugeotu mnoho úspechov. Jedinou nezaplátanou dierou ostala stredná trieda, kde sa donedávna ponúkal Peugeot 406 (debut v lete roku 1995). Za takmer 9 rokov existencie si 406-tku kúpilo 1,5 milóna motoristov. Tento model už potreboval následníka aj na slovenskom trhu, pretože za prvých 5 mesiacov tohto roka si ho kúpilo iba 37 zákazníkov (Hondu Accord 99, Opel Vectru 159, Volkswagen Passat 398 a Ford Mondeo 74).

Model Peugeot 407 sa zatiaľ predáva ako sedan, neskôr pribudne kombi (SW). Je navrhnutý ako manažérske auto s veľkorysým priestorom na predných sedadlách. Dobrý výhľad na cestu má zaručiť bohaté presklenie (2,75 metra štvorcového) a šikmé predné sklo. V kokpite má vodič 5 klasických kruhových prístrojov, LCD displej, masívny volant, výborne tvarované sedadlo a najnovšiu generáciu elektronických systémov bezpečnej jazdy. Telo prístrojovej dosky pozostáva z jedného odliatku, čo by malo výrazne obmedziť vznik rušivých zvukov. Cestujúcich na zadných sedadlách poteší chýbajúci stredový tunel.

Peugeot 407 vystupuje z radu dlhým predným previsom karosérie (viac ako 1 m), ktorým automobilka demonštruje vysokú úroveň bezpečnosti.

Úvodná ponuka motorov obsahuje štyri benzínové agregáty: 1,8 16V (116 k), 2,0 16V (136 k), 2,2 16V (160 k) a 3,0 V6 (216 k) a dva naftové HDi 1,6 (110 k), 2,0 HDI (136 k).

Hneď po uvedení na slovenský trh bol predaný prvý kus - novým majiteľom Peugeotu 407 je Orange Slovensko.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 017
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 490
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 788
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 479
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 241
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 994
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 677
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 525
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 285

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.