SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Hyundai a Kia chcú v Európe v roku 2004 predať o 40 % viac áut

Soul 7. apríla (TASR) - Juhokórejská automobilka Hyundai Motors a jej sesterská spoločnosť Kia Motors zvýšili svoj spoločný plán predaja v roku 2004 v ...

Soul 7. apríla (TASR) - Juhokórejská automobilka Hyundai Motors a jej sesterská spoločnosť Kia Motors zvýšili svoj spoločný plán predaja v roku 2004 v Európe takmer o 40 % na 631 500 áut. Dnes to oznámil nemenovaný predstaviteľ spoločnosti Kia.

Oznámenie o ambicióznych predajných plánoch prichádza po rozhodnutí automobilky investovať 1,1 miliardy EUR (viac ako 44 miliárd SKK) do výstavby závodu na Slovensku. Európskym závodom chce Hyundai a Kia zapustiť korene v regióne, ktorý sa stáva vodcom v svetovom automobilovom priemysle.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Kia plánuje tento rok vyviezť do Európy 255 000 vozidiel, čo je o 63 % viac ako v roku 2003, kým Hyundai plánuje v regióne predať 366 500 vozidiel, medziročne o 27,4 % viac.

Uvedenie modelov SUV Tucson a Cerato by podľa Kia malo pomôcť spoločnostiam získať väčší trhový podiel v Európe, kde je vysoký dopyt po ekonomických vozidlách.

Hyundai a jeho menší konkurenti nedávno oznámili, že marcové tržby vzrástli viac ako o štvrtinu, k čomu dopomohol najmä vzostup vývozu do Európy. Kórejské automobilky našli v európskom regióne lukratívny cieľ, ktorý má vykompenzovať slabú miestnu spotrebu a ochabnutý americký trh. Informovala agentúra Reuters.

(1 EUR = 40,212 SKK)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  2. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  5. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  10. Pomáhajte čítaním
  1. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  2. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  3. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  4. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  5. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  6. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 32 099
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 332
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 20 567
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 966
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 758
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 656
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 848
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 756
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 621
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 8 952
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Testovanie nielen môže bolieť, ale možno sa pri čakaní naň nakaziť. Ilustračná fotografia.
Dobré ráno

Dobré ráno: Monika Jankovská sa chce dohodnúť s políciou

Štátna tajomníčka zrejme chce spolupracovať.

Podcast Dobré Ráno.
Stĺpček Zuzany Kepplovej

Vždy sa dá počítať s vypätím všetkých síl

Krajčí počas testovania videl "silného ducha slovenského národa".

Minister obrany Jaroslav Naď (OĽaNO) počas návštevy odberného miesta. v obci Nižná v okrese Tvrdošín.
Minister obrany Jaroslav Naď.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.

Ktoré autá si Slováci kupujú najčastejšie?

V kurze ostávajú hlavne hatchbacky.

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.