sú nepárne a na druhom párne prevodové stupne. Ak ide automobil na treťom stupni, počítač podľa zrýchlenia alebo spomaľovania zváži, ktorý stupeň bude nasledovať (4 alebo 2) a zaradí ho vopred. Takto čaká na povel preradenia a keď nadíde správny čas, jednu spojku zopne a súčasne druhú rozopne.
Spojky sú viaclamelové a kvôli vysokým teplotám pracujú v olejovom kúpeli. DSG radí komfortne bez prerušenia ťahu motora a na preradenie mu stačia tri až štyri stotiny sekundy. Takto dokáže automatická prevodovka radiť rýchlejšie ako skúsený vodič. Neustále monitoruje štýl jazdy a prispôsobuje mu radenie. Vodič si môže vybrať medzi automatickým radením a poloautomatickým, keď pohybom páky do polohy (+) alebo (-) mení prevody. V športovom móde elektronika necháva motor vytáčať a pri brzdení okamžite podradí.