AUTOMOBILKA VOLKSWAGEN SA DOSTALA POD PAĽBU KRITIKY KVÔLI ZAMERIAVANIU SA NA LUXUSNÉ MODELY AKO NAPRÍKLAD PHAETON A ZA ZANEDBÁVANIE ROZVOJA LACNEJŠÍCH AUTOMOBILOV

Volkswagen sa drží stratégie zamerania na luxusné autá

FRANKFURT 22. marca (SITA, AFP) - Nemecká automobilka Volkswagen sa naďalej drží svojej stratégie orientácie na segment luxusných automobilov, a to aj napriek svojmu súčasnému programu redukcie nákladov.

Informoval o tom člen vedenia automobilky Martin Winterkorn v interview pre Financial Times Deutschland.

"Lacné auto za 6 000 alebo 7 000 eur nie je vhodné pre Nemecko a nemôže byť budúcnosťou značky Volkswagen," povedal Winterkorn, ktorý šéfuje výrobcovi luxusných automobilov Audi, patriaceho do koncernu VW. Napriek súčasnému programu redukcie nákladov "musí byť možné posúdiť, čo bude automobilka Volkswagen robiť v rokoch 2006 a 2007", dodal.

Automobilka Volkswagen sa dostala pod paľbu kritiky kvôli zameriavaniu sa na luxusné modely ako napríklad Phaeton a za zanedbávanie rozvoja lacnejších automobilov. Iba nedávno predseda predstavenstva spoločnosti Volkswagen Bernd Pischetsrieder povedal, že koncern plánuje vyplniť medzeru medzi svojimi modelmi Passat a Phaeton novým vozidlom vyššej triedy s pracovným názvom C1.


(1 EUR = 40,402 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 674
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 327
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 806
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 267
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 235
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 666
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 987
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 581
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 754
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 359

Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.