lkswagen, Citroën a Mercedes-Benz.
Volkswagenu sa u nás darí aj napriek tomu, že prišiel o Polo, ktoré sa iba dopredáva a nové bude k dispozícii až začiatkom budúceho roka. Na celkovom výsledku značky sa tak výrazne prejavuje pevná pozícia v kompaktnej a strednej triede. Golf je napriek nástupu nových konkurentov stále druhý najpredávanejší kompakt, ešte výraznejšiu pozíciu si udržuje Passat, ktorý s obrovským odstupom kraľuje strednej triede.
Citroën dosiahol v minulom mesiaci najlepší tohtoročný výsledok. V jeho prípade zasa platí, že koncepčná práca nesie svoje ovocie. Široká paleta modelov a konkurencieschopné ceny vyniesli Citroën už na 8. miesto v rebríčku značiek. Čo môže importéra mimoriadne tešiť je, že sa záujem zákazníkov nesústreďuje iba na jeden model. Samostatnou kapitolou nášho trhu je Mercedes-Benz. Napriek finančnej biede nášho trhu sa mu darí nad očakávanie. Najpredávanejším modelom je off-road ML, veľmi dobre sa darí aj limuzínam C a E. Pod výsledok sa však podpísali nielen kvalitné autá, no aj značke zodpovedajúce služby. Zdá sa, že aj u nás už táto oblasť začína naberať na význame.
Autor: p-lac