SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

V Kolíne začnú v roku 2005 vyrábať 3 spoločne vyvinuté modely áut

Bratislava 1. decembra (TASR) - PSA Peugeot Citro‰n a Toyota Motor Corporation začnú v roku 2005 v závode Toyota Peugeot Citro‰n Automobile (TPCA) v Kolíne ...

Bratislava 1. decembra (TASR) - PSA Peugeot Citro‰n a Toyota Motor Corporation začnú v roku 2005 v závode Toyota Peugeot Citro‰n Automobile (TPCA) v Kolíne v Českej republike vyrábať 3 spoločne vyvinuté modely Peugeot 107, Toyota Aygo a Citro‰n C1. Predstavia ich na Ženevskom autosalóne v marci 2005.

Závod TPCA bude mať ročnú výrobnú kapacitu 300 000 vozidiel, z toho 200 000 pre Peugeot a Citro‰n a 100 000 pre Toyotu. Od projektu sa očakáva, že prispeje k rozvoju priamej a nepriamej zamestnanosti v regióne. Už teraz bolo vytvorených 1 500 pracovných miest a očakáva sa prijatie ďalších 1 500 zamestnancov. Celková investícia vrátane výskumu, vývoja a prvotných nákladov na spustenie prevádzky sa odhaduje na 1,5 miliardy EUR, čo je v prepočte 59 miliárd Sk. Tieto malé autá, určené najmä do mestskej premávky, boli navrhnuté pre európske trhy, u ktorých sa očakáva nárast dopytu po tomto type vozidla základnej triedy.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

(1 EUR = 39,273 SKK)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  5. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  6. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  7. Pomáhajte čítaním
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 27 723
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 22 015
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 232
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 686
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 550
  6. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 859
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 842
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 990
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 778
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 319
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vláda si tlieska. Testy však mnohých neodhalili, varujú experti

Falošne zdravých považuje za problém aj minister Krajčí.

Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Podcast Dobré Ráno.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Čo vám zabudli povedať o testovaní

Zatlieskali sme si a teraz k faktom.

Peter Tkačenko

Navrhli odvolať rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.

Neprehliadnite tiež

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.
Po nastúpení do auta chytáme pri zatváraní dverí vnútornú kľučku. Na jej čistenie nepoužívajte agresívnu chémiu.