Cech taxikárov v Bratislave je nespokojný s návrhom na parkovné v roku 2005

Bratislava 3. decembra (TASR) - Cech Taxi Bratislava nesúhlasí s návrhom magistrátu Bratislavy o dani za užívanie verejného priestranstva, ktorý by znamenal nárast parkovného o 40 až 250 %

.

"Chceme, aby zaťaženie taxikárov daňou za trvalé parkovanie pre vozidlá taxislužby nebolo v globále vyššie ako v tomto roku," povedal pre TASR predseda Cechu Taxi Bratislava Milan Velčický. Návrh magistrátu by si vyžiadal zvýšenie poplatkov za parkovanie platené cechom o viac ako 2 milióny. "Najprv samozrejme využijeme všetky zákonné postupy, budeme rokovať so zástupcami mesta. Ak by sa nám však nepodarilo dosiahnuť dohodu, budeme musieť pripraviť protestné akcie. Zvýšenie poplatkov v takejto miere by totiž v budúcnosti prinieslo zníženie počtu stanovíšť taxikárov alebo zdraženie taxislužieb," dodal Velčický.

Článok pokračuje pod video reklamou

Návrh záväzného naradenia mesta predpokladá rozdelenie územia Bratislavy na päť oblastí, podľa ktorých stanovuje tarify za parkovanie vozidiel taxislužby. V Starom meste by napríklad parkovné na 1 štvorcový meter a deň stálo 8 Sk, ročne 43 800 Sk. Nárast by bol 7 300 Sk. V niektorých častiach hlavného mesta by však došlo k niekoľkonásobnému nárastu parkovného pre taxikárov. Návrh počíta s nižšími sadzbami za parkovanie pre fyzické a právnické osoby ako pre taxikárov.

Cech Taxikárov Bratislavy združuje 11 taxislužieb a 50 % aktívnych taxikárov, teda okolo 900 vodičov. K stanovisku sa však pripojili aj niektoré necechové taxislužby.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 779
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 797
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 036
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 689
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 138
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 009
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 645
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 583
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 345
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 761

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.