Nový tempomat má popri udržiavaní stabilnej rýchlosti bez ohľadu na reliéf krajiny novú funkciu obmedzovača povolenej rýchlosti. Vodič si nezávisle od rýchlosti udržiavanej tempomatom nastaví limitujúcu rýchlosť, ktorú vozidlo neprekročí. V núdzovom prípade stačí zošliapnuť plynový pedál na podlahu a funkcia sa vypne. Inak pri dosiahnutí zadefinovanej rýchlosti vozidlo ďalej nezrýchľuje. Funkciu možno dobre využiť v mestách, prípadne na diaľničných obchvatoch miest, kde je rýchlosť znížená napríklad na 80 km/h.
Parkovací senzor novej generácie plasticky vníma prekážky a dokáže vodiča varovať aj pred obrubníkom, ktorý by poškodil nárazník. Doterajšie parkovacie senzory nedostatočne chránili spodné časti automobilu, napríklad pred nebezpečenstvom nárazu do nízkeho betónového kvetináča. Približovanie k prekážke sa prejavuje zvyšujúcou sa intenzitou zvukového signálu a zobrazením na multifunkčnom displeji, kde vodič vidí, ktorou časťou vozidla je k prekážke najbližšie.
Do kľúča od vozidla konštruktéri zabudovali tlačidlo diaľkového ovládania svetiel. Vodič si na diaľku môže osvetliť priestor, keď potme prichádza k autu, alebo keď auto opúšťa. Systém diaľkového zapaľovania svetiel pomáha hlavne v zime, keď sa skôr stmieva a nie každé parkovisko je osvetlené. Natáčacie bixenóbové svetlomety svietia "za roh" asymetricky, to znamená že svetlo vo vnútri zákruty sa vychýli o väčší uhol a osvieti krajnicu. Vonkajšie svetlo (z pohľadu opisovanej zákruty) sa natáča menej, aby ostal osvetlený aj stred vozovky.