Agentúru SITA o tom informovala Mária Cupáková z odboru komunikácie MDPT. Najviac vyrobila firma týždenných nálepiek v počte 1,064 mil. kusov. Ročných nálepiek vyrobil podnik 472,3 tis. kusov, mesačných 68,3 tis. kusov a 600,2 tis. kusov vyrobila spoločnosť jednodňových nálepiek. Cupáková ďalej dodala, že 750 tis. kusov nálepiek je určených na dotlač počas roka 2005.
Z celkového objemu vyrobených nálepiek prebral rezort dopravy zatiaľ 865,1 tis. kusov a na základe objednávok zmluvných partnerov MDPT podľa Cupákovej vydalo do obehu 365,65 tis. kusov nálepiek. "Zvyšnú časť bude MDPT, ako aj zmluvní partneri odoberať podľa potreby postupne počas roka," povedala Cupáková. Na tomto postupe sa totiž dohodli zmluvné strany, čo podľa nej vyplýva aj z toho, že pri vrátení nepredaných nálepiek musia odberatelia zaplatiť dodatočné poplatky. Dodala, že zmluvní partneri obdržali zatiaľ celkovo 191,6 tis. ročných nálepiek, 27,6 tis. mesačných nálepiek, 74,75 tis. týždenných nálepiek a 71,7 tis. jednodňových nálepiek.
Diaľničné nálepky bude podľa Cupákovej distribuovať celkovo sedem spoločností, ktoré vyhrali súťaž vyhlásenú MDPT. Medzi tieto spoločností patrí OMV Slovensko, s.r.o. Bratislava, KON-RAD, s.r.o. Bratislava, Italmarket Slovakia, a.s. Bratislava, Royal Invest Consulting, a.s. Bratislava, ČESMAD Slovakia, Bratislava, TEN Express Slovakia, s.r.o. Banská Bystrica a Slovenská pošta, a.s. Banská Bystrica. Uchádzači, okrem subjektov zriadených rezortom dopravy, museli podľa Cupákovej zložiť v prospech ministerstva garanciu vo výške 40 mil. Sk, predložiť potrebné doklady a preukázať logistiku celej distribúcie. Cupáková ďalej dodala, že kontrola distribútorov sa bude vykonávať na základe faktúr a výkazov, pričom výnosy z predaja sa budú prevádzať bankovým prevodom.