BMW M6 - žralok z Mníchova

Špecializované oddelenie BMW M GmbH už niekoľko desaťročí ladí a v malých sériach vyrába špičkové verzie modelov BMW. Každý automobil z dielne M Technik nesie označenie M a pod kapotou má vysokovýkonný motor. Najnovšie si technici zobrali do parády BMW r

Špecializované oddelenie BMW M GmbH už niekoľko desaťročí ladí a v malých sériach vyrába špičkové verzie modelov BMW. Každý automobil z dielne M Technik nesie označenie M a pod kapotou má vysokovýkonný motor. Najnovšie si technici zobrali do parády BMW radu 6 a pripravili verziu M6, ktorá má desaťvalcový motor z modelu M5. Šľachtený motor 5,0 V10 dosahuje výkon 507 k, BMW M6 s ním zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 4,6 s a rýchlosť 200 km/h dosiahne už za 14 sekúnd.Hneď, ako sa rýchlomer dostane na hranicu 250 km/h, aktivuje sa elektronický obmedzovač rýchlosti. Stupnica rýchlomeru sa však nekončí na čísle 250, ale na 330 km/h, aby mal vodič stále pred očami potenciál motora. V bežnej premávke alebo za zhoršených adhéznych podmienok môže vodič využívať režim P400 - vtedy motor dosahuje výkon "iba" 400 k.Obrovskú silu prenáša na kolesá sedemstupňová sekvenčná prevodovka SMG a špeciálne vyvinutý samosvorný diferenciál z dielne M Technik. Prevodovka dokáže pracovať v jedenástich režimoch radenia a v porovnaní s predchádzajúcou generáciou radí o 20 percent rýchlejšie. Vodič sa tak cíti ako v monoposte F1, zvlášť v režime S-Mode, keď prevodovka čaká iba na povel tlačidiel umiestnených na volante.Pneumatiky rozmeru 255/40 ZR19 (vpredu) a 285/35 ZR19 (vzadu) sú obuté na odľahčených diskoch z ušľachtilej zliatiny. BMW M6 síce patrí do rúk skúseným jazdcom, no napriek tomu má všetky stabilizačné a protipreklzové systémy. Vysokovýkonné brzdy s technológiou pretekárskych vozidiel zastavia BMW M6 z rýchlosti 100 km/h na dráhe 36 m a z rýchlosti
200 km/h na menej ako 140 m.




Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo majú študovať naše deti, aby si v budúcnosti našli prácu?
  2. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  3. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  4. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  5. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  6. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  7. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  8. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  9. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  10. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  1. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  2. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  3. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  4. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  5. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  6. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  7. Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea
  8. Slovensko spieva koledy
  9. Workshop Inštitútu Ronalda Coasa na EU v Bratislave
  10. Stavbárska olympiáda 2018/19 vás očakáva
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 56 782
  2. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 15 742
  3. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 13 221
  4. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 952
  5. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 8 688
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 777
  7. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 4 939
  8. Na školách potrebujeme kontroverznejšie témy. Byť ticho nepomáha 4 733
  9. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 4 221
  10. Volkswagen radí: ako svietiť a čo s hmlovkami? 3 953