Špecializované oddelenie BMW M GmbH už niekoľko desaťročí ladí a v malých sériach vyrába špičkové verzie modelov BMW. Každý automobil z dielne M Technik nesie označenie M a pod kapotou má vysokovýkonný motor. Najnovšie si technici zobrali do parády BMW radu 6 a pripravili verziu M6, ktorá má desaťvalcový motor z modelu M5. Šľachtený motor 5,0 V10 dosahuje výkon 507 k, BMW M6 s ním zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 4,6 s a rýchlosť 200 km/h dosiahne už za 14 sekúnd.Hneď, ako sa rýchlomer dostane na hranicu 250 km/h, aktivuje sa elektronický obmedzovač rýchlosti. Stupnica rýchlomeru sa však nekončí na čísle 250, ale na 330 km/h, aby mal vodič stále pred očami potenciál motora. V bežnej premávke alebo za zhoršených adhéznych podmienok môže vodič využívať režim P400 - vtedy motor dosahuje výkon "iba" 400 k.Obrovskú silu prenáša na kolesá sedemstupňová sekvenčná prevodovka SMG a špeciálne vyvinutý samosvorný diferenciál z dielne M Technik. Prevodovka dokáže pracovať v jedenástich režimoch radenia a v porovnaní s predchádzajúcou generáciou radí o 20 percent rýchlejšie. Vodič sa tak cíti ako v monoposte F1, zvlášť v režime S-Mode, keď prevodovka čaká iba na povel tlačidiel umiestnených na volante.Pneumatiky rozmeru 255/40 ZR19 (vpredu) a 285/35 ZR19 (vzadu) sú obuté na odľahčených diskoch z ušľachtilej zliatiny. BMW M6 síce patrí do rúk skúseným jazdcom, no napriek tomu má všetky stabilizačné a protipreklzové systémy. Vysokovýkonné brzdy s technológiou pretekárskych vozidiel zastavia BMW M6 z rýchlosti 100 km/h na dráhe 36 m a z rýchlosti
200 km/h na menej ako 140 m.