Divízia Fordu Mercury chce novými modelmi upútať mladú generáciu
Detroit 9. februára (TASR) - Americká automobilka Ford Motor Co. a jej divízia Mercury dúfa, že novým luxusným sedanom strednej veľkosti s názvom Milan ...
TASR
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
Detroit 9. februára (TASR) - Americká automobilka Ford Motor Co. a jej divízia Mercury dúfa, že novým luxusným sedanom strednej veľkosti s názvom Milan prilákajú mladých zákazníkov. Jeho cena má byť menej ako 25 000 USD, čo je v prepočte asi 747 000 SKK.
Model Milan, ktorý je na rok 2005 spoločníkom Fordu Fusion sedan, dnes predstavia verejnosti na autosalóne v Chicagu spolu s hybridnou verziou športového úžitkového vozidla (SÚV) Mariner.
Modely divízie Mercury zväčša upútajú generáciu päťdesiatnikov, čo však neplatí o už predávanom aute Mercury Mariner.
Podľa slov vedúceho divízie Darryla Hazela chce výrobca v budúcom roku predať asi 40 000 modelov Milan, ktoré sa budú vyrábať v Mexiku.
Predaj Mercury v Spojených štátoch v roku 2004 medziročne klesol o 4,3 % na 193 534 áut, ale v januári 2005 vzrástol medziročne o 17 %, keďže divízia nedávno uviedla na trh nový Montego sedan a SÚV Mariner. Ford plánuje v priebehu troch rokov uviesť aj hybridnú verziu modelu Milan a sedanu Fusion.