SME

Kráľovské kombi Audi A6 Avant

Audi si na túto jar naplánovalo odvetu pre konkurenčné kombi BMW 5 a Mercedes E v podobe kombi A6 Avant. Kombi karoséria sa vo vyššej strednej triede zameriava okrem úžitkových vlastností na imidž a jazdné vlastnosti porovnateľné s prestížnou limuzínou.

Tomu zodpovedá motorizácia aj ponúknuté technológie pod kapotou.

Vyššia stredná trieda narastá do nezvyklých rozmerov a majestátne Audi A6 Avant dlhé takmer päť metrov (493 cm) je toho dôkazom. Nielen v dĺžke, ale aj v šírke prekonáva oboch konkurentov. K priestrannému interiéru patrí veľký batožinový priestor s objemom 565 l, sklápateľné zadné sedadlá a množstvo prvkov na uchytenie batožiny prípadne športového náradia. Audi A6 Avant sa bude vyrábať so šiestimi motormi, z toho tri budú naftové agregáty TDI, zvyšok ponuky tvoria benzínové motory. V tejto veľkolepej ponuke je jediný štvorvalec 2,0 TDI s výkonom 103 kW (140 k). Väčší šesťvalec 2,7 TDI dosahuje výkon 132 kW (180 k) a na vrchole naftových motorov bude agregát 3,0 TDI s výkonom 165 kW (225 k) a s krútiacim momentom 450 Nm. Benzínové motory začínajú na šesťvalci 2,4 s výkonom 130 kW (177 k). Stred tvorí motor s technológiou priameho vstreku benzínu 3,2 FSI s výkonom 184 kW (250 k). Najvýkonnejšie kombi bude poháňať motor 4,2 V8 s výkonom 246 kW (335 k). Luxusné kombi dosiahne maximálnu rýchlosť 250 km/h a zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za 6,2 s.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Výrobca tvrdí, že motor v zmiešanom režime spotrebuje iba 11,7 l/100 km. Na výber budú 6-stupňové manuálne alebo automatické prevodovky (Multitronic a Tiptronic) a pohon predných alebo všetkých kolies (Quattro). Už základná verzia A6 Avant bude obsahovať stabilizačný systém ESP poslednej generácie, dažďový a svetelný senzor, dvojzónovú klimatizáciu, informačný systém MMI a elektromechanickú parkovaciu brzdu. V príplatkovom vybavení je vzduchové pruženie, natáčacie bi-xenónové svetlomety, adaptívny tempomat s radarovou kontrolou vzdialenosti od pomalšieho vozidla.

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 602
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 508
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 081
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 165
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 600
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 473
  7. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 316
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 267
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu