VW ohlásil na druhý štvrťrok "veľkú vernostnú akciu", ktorá má pomôcť zvýšiť predaj limuzín značky Golf. Počet novozaregistrovaných automobilov golfového radu totiž v období január a február 2005 v porovnaní s rovnakým obdobím vlani klesol o 5,2 %.
"Vozidlový park je stále starší a zákazníci odkladajú kúpu nového vozidla na neskôr," uvádza sa v internej analýze odboru pre plánovanie a podporu odbytu VW. Preto sa automobilka rozhodla pre vernostnú akciu zacielenú na všetkých stálych zákazníkov.
Táto akcia umožňuje všetkým predajcom VW odovzdať zákazníkom prémiu vo výške 2 000 EUR, čo je v prepočte asi 77 724 SKK. Podmienkou je, aby si zákazník kúpil nový Golf a odovzdal svoje pôvodné auto značky VW, ktoré je staršie ako 48 mesiacov. V prípade automobilu značky Golf Plus dostanú zákazníci prémiu v hodnote 1 000 EUR, u minivanu Touran platí prémia 500 EUR.
Volkswagen sa už v roku 2004 pokúsil jubilejnou akciou k 30. výročiu Golfu zvýšiť odbyt tejto značky. Nakupujúci vtedy k novému autu dostali klimatizáciu zadarmo. Vedúci predaja v Nemecku Martin Stangenberg uviedol, že VW chce touto akciou odmeniť dlhoročnú dôveru svojich lojálnych zákazníkov.
Informovala o tom nemecká agentúra DPA.
(1 EUR = 38,862 SKK)