Pred troma dňami spustila nemecká značka predaj nové športového BMW. Model M2 sa zaradí medzi automobily vyrábané divíziou BMW M GmbH. Hviezdami kampane s názvom „Eyes on Gigi“ sú nové BMW M2 Coupé a americká supermodelka Gigi Hadidová, ktorá pred kamerou uvádza automobilovú značku po prvý raz.
Pod taktovkou producenta a scenáristu Marca Forstera, ktorý režíroval aj filmy ako „James Bond – Quantum of Solace“, „Upírske denníky“ a „Svetová vojna Z“, vznikol jediný záber. Krátky film pozýva divákov, aby si zahrali naozaj netypickú formu „hry na škrupinky“.
V úvode filmu nastúpi supermodelka do jedného z troch zaparkovaných BMW M2 Coupé a od tohto momentu sa divák snaží sledovať Gigi a jej BMW M2 Coupé. Na konci jazdy všetky vozidlá zastavia a divák by mal určiť, v ktorom z nich sedí Gigi Hadidová.
Jednozáberová upútavka sa zrodila na malom letisku v Mohavskej púšti v Kalifornii. Interaktívne rozlúštenie hry sa nachádza na mikrostránke kampane EyesOnGigi.com, kde môže divák okrem iného sledovať aj rýchlu choreografiu vozidiel z 360-stupňovej perspektívy.