Natočiť driftujúce Ferrari F40 na snehu níe je ľahké

Natočiť vzácne a drahé športové auto, driftujúce na snehu, prináša množstvo problémov.

Ferrari F40(Zdroj: Red Bull)

Sú to tri týždne, čo sa objavilo na youtube video s driftujúcim Ferrari F40 na svahoch lyžiarskeho strediska. Snežné reťaze a pneumatiky s hrotmi asi všeobecne nepatria do výbavy vozidiel so vzpínajúcim sa koňom v znaku.

Zvlášť pokiaľ ide o model F40, z ktorého sa vyrobilo 1311 kusov. Toto vzácne auto sa nám nedávno predviedlo driftovaním na farme.

Prečítajte si tiež: Vzácne autá sa nemajú garážovať, treba s nimi jazdiť. Kľudne aj takto

Teraz rovnaký model potrápil vo svojom videu na snehu známy výrobca energetických nápojov. Kombinácia snehu, pohonu zadných kolies a prepĺňaného osemvalca robí z Ferrari z konca 80. rokov ideálnu zábavku na šmykľavom povrchu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Producenti museli mať pri natáčaní efektného videa na mysli aj cenu vozidla, pohybujúcu sa v rozpätí jeden až dva milióny eur. Počas filmovania malo Ferrari problém s prevodovkou, vybila sa mu batéria a poškodené pruženie vpredu z neho na chvíľu spravilo snežný pluh.

Blízko k rozbitiu malo Ferrari F40 pri zjazde z kopca, keď sa ho šoférovi nakoniec podarilo “zaparkovať“ tesne vedľa stromu. Pod videom je umiestnený odkaz na zábery, zachytávajúce dianie v zákulisí počas natáčania.

Video zo zákulisia nájdete tu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 400
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 111
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 18 744
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 14 449
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 421
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 754
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 135
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 432
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 241
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 635

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.