Na nových gumách jazdia staré modely Porsche výrazne lepšie

Z nových pneumatík Pirelli s pôvodným dizajnom sa môžu tešiť modely Porsche od roku 1959 až do roku 2005.

(Zdroj: Porsche)

Približne 70 % všetkých postavených vozidiel značky Porsche je dnes stále v pojazdnom stave. Pre naplnenie potrieb ich majiteľov Porsche vyvinulo, otestovalo a na trh umiestnilo pneumatiky, špeciálne vyhotovené pre vybrané modely značky presne podľa ich generácií. Automobilka pritom spolupracovala so známou pneumatikárskou firmu Pirelli.

Všetky nové pneumatiky nesú dizajn pneumatík, s ktorými v minulosti opustili vozidlá Porsche továreň. Zásadný rozdiel je v použitej technológii. Nové pneumatiky so pôvodným dizajnom ponúkajú diametrálne odlišné jazdné vlastnosti, podporujúce jazdu vozidiel Porsche.

Automobilka pripravila celkovo 32 nových modelov pneumatík, v rôznych veľkostiach, pre modely vyrobené od roku 1959 až po rok 2005. Novú obutie tak môže dostať Porsche série 356, Boxster, 911 aj 914.

Novo vyrobené pneumatiky s historickým dizajnom sú označené písmenom „N“, ktoré slúži na identifikáciu gumy ako certifikovanej pneumatiky špeciálneho vydania spoločnosti Porsche.

Pri vývoji nových pneumatík pre historické modely Porsche spolupracoval aj legendárny šampión rely Walter Röhrl. „Jazdné vlastnosti neboli v minulosti tak vyrovnané ako dnes. Nová generácia pneumatík pasuje historickým vozidlám lepšie a spĺňa nároky na športovú jazdu.“ potvrdil Röhrl.

Nové plášte je možné objednať prostredníctvom partnerov Porsche Classic Partner a v centrách automobilky Porsche.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 8 319
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 712
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 206
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 2 680
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 256
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 1 306
  7. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 100
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 029
  9. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 015
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 1 004

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Populista, podvodník ale aj blízky človek. Babiša vnímajú ľudia v Smere rôzne

Marián Kéry zo Smeru považuje Andreja Babiša za populistu.

KOMENTÁRE

Smer opäť prevalcuje župy a opozícia je v pohode

V jednom sa Josif Vissarionovič Džugašvili nemýlil: kádre rozhodujú o všetkom.

SVET

Český komentátor pre SME: Naša demokracia Babiša prežije

Babiš nerozumie demokracii, tvrdí Jindřich Šidlo.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.