Číňania sa môžu voziť na predĺženom modeli BMW X1

Novinka určená pre čínsky trh ponúkne na predĺženom rázvore viac miesta pre posádku i batožinu.

(Zdroj: BMW)

Z prvej generácie BMW X1 automobilka celosvetovo predala vyše 800.000 kusov, pričom takmer 200.000 v Číne. Približne 140.000 kusov bolo vyrobených miestnym závodom Tiexi spoločnosti BMW Brilliance. Špeciálne pre Čínu preto BMW vyvinulo novú generáciu BMW X1 s predĺženým rázvorom.

„Čínska X jednotka“ sa môže pochváliť väčšími rozmermi a vyšším posedom vodiča i spolujazdca.

Nové BMW X1 s predĺženým rázvorom pripravil výrobca s troma motorizáciami. BMW X1 sDrive18Li je poháňané benzínovým trojvalcovým motorom s výkonom 100 kW (136 k). Modely BMW X1 sDrive20Li a BMW X1 xDrive20Li poháňa štvorvalcový benzínový motor s výkonom 141 kW (192 k), zatiaľ čo ďalší štvorvalec produkujúci maximálny výkon 170 kW (231 k) poháňa BMW X1 xDrive25Li.

Trojvalcový motor pod kapotou nového BMW X1 sDrive18Li je štandardne spojený so šesťstupňovou prevodovkou Steptronic. V prípade ostatných verzií je štandardom osemstupňová prevodovka Steptronic.

Nové BMW X1 s predĺženým rázvorom je dostupné s dizajnovými balíkmi xLine a SportLine so všetkými variantmi motorov a konfiguráciami pohonu.

Automobil je dlhý 4,56 metra, široký 1,82 metra a vysoký 1,62 metra. V porovnaní so svojím predchodcom narástol nový model do dĺžky o 8 centimetrov, do šírky o 2 centimetre a do výšky približne o 4 centimetre.

Batožinový priestor nového BMW X1 s predĺženým rázvorom má objem medzi 465 až 675 litrami v závislosti od polohy zadnej lavice. Sklopenie operadla zadných sedadiel deleného v pomere 40:20:40 umožňuje zväčšiť prepravnú kapacitu až na 1 650 litrov.

Spoločnosť BMW pre potreby predĺženej verzie BMW X1 preparacovala pôvodný podvozok. Ľahká konštrukcia s vysokým podielom hliníka a vysokopevnostnej ocele zvýšila tuhosť a zároveň znížila hmotnosť vozidla. Predĺžená verzia BMW X1 je vybavená posilňovačom riadenia Servotronic s premenlivým účinkom v závislosti od rýchlosti, ale aj dynamickým riadením tlmičov. Všetky varianty modelu štandardne jazdia na pneumatikách typu run-flat.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  2. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  3. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  6. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  8. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  9. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  10. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 16 550
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 940
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 545
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 4 031
  5. Kam do tepla v januári? 2 497
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 375
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 363
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 198
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 321
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 094

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Harabin si za prezidenta trúfa, no k petícii sa nehlási

Občiansky kandidát na prezidenta potrebuje 15-tisíc podpisov. Bývalý šéf Najvyššieho súdu hovorí, že masovejšia podpora by ho do volieb posmelila.

KOMENTÁRE

Harabin je šašo, nebezpečný bude Kotleba

Kotleba nemá čo prehrať, s hanbou neodíde, môže len oživiť svoj kapitál.

ŠPORT

Šatan a Ramsay spravili to, na čo ich predchodcovia nemali guráž

Na olympiádu nepôjdu známe mená a ani jeden hráč Slovana. Je to správne?

KOMENTÁRE

Od mačiatok k ohrozeniu demokracie. Ňuňuňu

Sociálne siete už nie sú miestom, kde sa stretávajú priatelia.

Neprehliadnite tiež

V Kalifornii dostanú autá digitálne evidenčné tabuľky

Okrem povinných údajov môžu zobrazovať aj reklamu.

V Európe sa vlani predalo vyše 15 miliónov áut, prvýkrát za desať rokov

Predaje rástli v Taliansku a Španielsku, Británia prepadla.

Fisker sa po bankrote vracia. Trúfa si na Teslu aj nemeckú prémiu

Zákazníkov priláka netradičným otváraním dverí aj rýchlym nabíjaním.

Športový Peugeot potrebuje pevnú ruku skúseného vodiča (test)

Modelu 308 GTi chýba šťava, ale nie rýchlosť.