SME

Ssangyong Tivoli chce ohúriť výbavou za dobrú cenu

Kórejskú automobilku má po finančných problémoch prebrať k životu model Tivoli.

(Zdroj: Ssangyong)

Kórejský automobilový výrobca bol pred rokmi známy najmä vďaka spolupráci s Daimlerom. Ťažil z nej dlhú dobu. Využíval dizajn a aj mechanické časti, vrátane motorov a prevodoviek zo starších Mercedesov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súvislosti s touto niekdajšou spoluprácou môžeme spomenúť modely ako Korando, či Rexton. Značka postupne menila majiteľov, až sa napokon po finančných problémoch dostala v roku 2011 pod krídla indickej spoločnosti Mahindra. 

Prvým modelom, ktorý je výsledkom spolupráce Ssangyongu s Mahindrou, je model Tivoli. V porovnaní s minulosťou značky pôsobí Tivoli vonkajším vzhľadom veľmi dobre. Samozrejme, na ocenenie za dizajn to nestačí, ale je to značný pokrok, napríklad v porovnaní so starším modelom Actyon.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Interiér Tivoli je spracovaný na slušnej úrovni. Náš prvý dojem z neho si môžete prečítať v nasledujúcom článku.

Prečítajte si tiež: SsangYong Tivoli má opäť bližšie k európskym SUV Čítajte 

Samozrejmosťou vo výbave je možnosť pripojenia inteligentného telefónu k multimediálnemu systému so sedempalcovou dotykovou obrazovkou prostredníctvom bluetooth, alebo USB.

HDMI rozhranie zase umožňuje prehrávanie videa zo smartfónu priamo na dotykovej obrazovke auta. Za príplatok je k dispozícii navigácia Tom Tom.

Okrem parkovacích senzorov našla svoje miesto vo výbave aj cúvacia kamera a multifunkčný volant. Keď zoberieme do úvahy ešte asistenčné systémy a bezpečnosté prvky, Tivoli možnosťami svojej výbavy určite nezaostáva za európskou konkurenciou.

Na konci reklamného videa je vyzdvihnutá cena, vzhľadom na ponuku. O tom, či je to málo, alebo veľa si môže urobiť každý svoju mienku.

SkryťVypnúť reklamu

Ceny Tivoli sa na rakúskej stránke automobilky pohybujú od 15 990 do 29 990 eur. Príplatková výbava môže cenu navýšiť ešte o ďalších 2400 eur.

Pripomíname, že k dispozícii sú motory s objemom 1,6 l (nafta 85 kW a benzín 94 kW), šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka a pohon prednej nápravy, aj pohon 4x4.

Načítavam video...

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  3. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  7. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  1. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  2. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  3. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  4. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  5. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  6. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  7. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  8. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 11 534
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 5 877
  3. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 5 706
  4. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 5 463
  5. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 5 020
  6. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 4 885
  7. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 347
  8. Slovenská značka získala Obal roka 2025 2 545
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Irena Šimuneková: Liptovská Teplička – živá perla Liptova
  2. Ivan Mlynár: S klesajúcimi preferenciami, Robert Fico pripomína už len vyťahanú gumu v starých teplákoch.
  3. Martin Kresák: Nobelová cena za ekonómiu 2025: Kladivo na etatistov?
  4. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
  5. Anton Lisinovič: Čítanie z knižnice: Kráľ Artuš a jeho družina
  6. Branislav Hláčik: Komando Tiger - Kapitola 13
  7. Jozef Černek: S úctou k tým, ktorí odišli zo scény Jozef Kiss Péntek, Aranka Szentpétery, Mátyás Dráfi
  8. Júlia Piraňa Mikolášiková: Kauza chráneného svedka: Nové dôkazy v prípade vraždy v Chorvátsku. Policajti našli loď
  1. Anna Brawne: Drahý Peter, v každej normálnej krajine, by ste vy, tým vedcom, nemohli robiť ani vrátnika! 14 207
  2. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou? 11 960
  3. Ivan Čáni: Súdruh Blaha nie je rozhodne žiadne neviniatko, ale toto si ani on nezaslúži. 9 884
  4. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027. 8 701
  5. Ján Valchár: Súboj mentálnych atlétov alebo Nobelovu cenu za novú vojnu 4 490
  6. Věra Tepličková: Podobnosť čisto náhodná alebo Čo sa ti to deje, národ slovenský? 4 289
  7. Ján Valchár: Palivová kríza v Rusku bujnie 4 277
  8. Ján Valchár: Základný stavebný kameň každej ideológie: STRACH 4 211
  1. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
  2. Marcel Rebro: Pošli Vianoce deťom do ostreľovaného mesta
  3. Roman Kebísek: Ako sa správa stoický filozof? Marcus Aurelius o tom písal pri Hrone
  4. Dušan Koniar: Trnafský Kazisvet, náš agilný sused zo spoločného dvora
  5. Radko Mačuha: Leninovec Blaha sa rozčuluje nad stratou sochy Čulena.
  6. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou?
  7. Radko Mačuha: Viete čo má spoločné Róbert Fico a Benito Mussolini?
  8. Věra Tepličková: Podobnosť čisto náhodná alebo Čo sa ti to deje, národ slovenský?
SkryťZatvoriť reklamu