Ssangyong Tivoli chce ohúriť výbavou za dobrú cenu

Kórejskú automobilku má po finančných problémoch prebrať k životu model Tivoli.

(Zdroj: Ssangyong)

Kórejský automobilový výrobca bol pred rokmi známy najmä vďaka spolupráci s Daimlerom. Ťažil z nej dlhú dobu. Využíval dizajn a aj mechanické časti, vrátane motorov a prevodoviek zo starších Mercedesov.

V súvislosti s touto niekdajšou spoluprácou môžeme spomenúť modely ako Korando, či Rexton. Značka postupne menila majiteľov, až sa napokon po finančných problémoch dostala v roku 2011 pod krídla indickej spoločnosti Mahindra. 

Prvým modelom, ktorý je výsledkom spolupráce Ssangyongu s Mahindrou, je model Tivoli. V porovnaní s minulosťou značky pôsobí Tivoli vonkajším vzhľadom veľmi dobre. Samozrejme, na ocenenie za dizajn to nestačí, ale je to značný pokrok, napríklad v porovnaní so starším modelom Actyon.

Interiér Tivoli je spracovaný na slušnej úrovni. Náš prvý dojem z neho si môžete prečítať v nasledujúcom článku.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: SsangYong Tivoli má opäť bližšie k európskym SUV

Samozrejmosťou vo výbave je možnosť pripojenia inteligentného telefónu k multimediálnemu systému so sedempalcovou dotykovou obrazovkou prostredníctvom bluetooth, alebo USB.

HDMI rozhranie zase umožňuje prehrávanie videa zo smartfónu priamo na dotykovej obrazovke auta. Za príplatok je k dispozícii navigácia Tom Tom.

Okrem parkovacích senzorov našla svoje miesto vo výbave aj cúvacia kamera a multifunkčný volant. Keď zoberieme do úvahy ešte asistenčné systémy a bezpečnosté prvky, Tivoli možnosťami svojej výbavy určite nezaostáva za európskou konkurenciou.

Na konci reklamného videa je vyzdvihnutá cena, vzhľadom na ponuku. O tom, či je to málo, alebo veľa si môže urobiť každý svoju mienku.

Ceny Tivoli sa na rakúskej stránke automobilky pohybujú od 15 990 do 29 990 eur. Príplatková výbava môže cenu navýšiť ešte o ďalších 2400 eur.

Pripomíname, že k dispozícii sú motory s objemom 1,6 l (nafta 85 kW a benzín 94 kW), šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka a pohon prednej nápravy, aj pohon 4x4.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 299
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 225
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 2 664
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 182
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 546
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 390
  7. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 323
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 118
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 090
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 018

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Slovensko neuspelo v boji o sídlo Európskej liekovej agentúry

Bratislava nezískala sídlo EMA, bola na štvrtej nepostupovej pozícii.

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

KOMENTÁRE

Fico útokom na Kisku škodí hlavne sebe

Všetky pokusy o priamu konfrontáciu sa doteraz vždy skončili porážkou Fica.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.