SME

Ssangyong Tivoli chce ohúriť výbavou za dobrú cenu

Kórejskú automobilku má po finančných problémoch prebrať k životu model Tivoli.

(Zdroj: Ssangyong)

Kórejský automobilový výrobca bol pred rokmi známy najmä vďaka spolupráci s Daimlerom. Ťažil z nej dlhú dobu. Využíval dizajn a aj mechanické časti, vrátane motorov a prevodoviek zo starších Mercedesov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súvislosti s touto niekdajšou spoluprácou môžeme spomenúť modely ako Korando, či Rexton. Značka postupne menila majiteľov, až sa napokon po finančných problémoch dostala v roku 2011 pod krídla indickej spoločnosti Mahindra. 

Prvým modelom, ktorý je výsledkom spolupráce Ssangyongu s Mahindrou, je model Tivoli. V porovnaní s minulosťou značky pôsobí Tivoli vonkajším vzhľadom veľmi dobre. Samozrejme, na ocenenie za dizajn to nestačí, ale je to značný pokrok, napríklad v porovnaní so starším modelom Actyon.

SkryťVypnúť reklamu

Interiér Tivoli je spracovaný na slušnej úrovni. Náš prvý dojem z neho si môžete prečítať v nasledujúcom článku.

Prečítajte si tiež: SsangYong Tivoli má opäť bližšie k európskym SUV Čítajte 

Samozrejmosťou vo výbave je možnosť pripojenia inteligentného telefónu k multimediálnemu systému so sedempalcovou dotykovou obrazovkou prostredníctvom bluetooth, alebo USB.

HDMI rozhranie zase umožňuje prehrávanie videa zo smartfónu priamo na dotykovej obrazovke auta. Za príplatok je k dispozícii navigácia Tom Tom.

Okrem parkovacích senzorov našla svoje miesto vo výbave aj cúvacia kamera a multifunkčný volant. Keď zoberieme do úvahy ešte asistenčné systémy a bezpečnosté prvky, Tivoli možnosťami svojej výbavy určite nezaostáva za európskou konkurenciou.

Na konci reklamného videa je vyzdvihnutá cena, vzhľadom na ponuku. O tom, či je to málo, alebo veľa si môže urobiť každý svoju mienku.

SkryťVypnúť reklamu

Ceny Tivoli sa na rakúskej stránke automobilky pohybujú od 15 990 do 29 990 eur. Príplatková výbava môže cenu navýšiť ešte o ďalších 2400 eur.

Pripomíname, že k dispozícii sú motory s objemom 1,6 l (nafta 85 kW a benzín 94 kW), šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka a pohon prednej nápravy, aj pohon 4x4.

Načítavam video...

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako rozoznať dobrú kávu? Poradí pražiarka
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  3. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 20 721
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 151
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 698
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 4 314
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 4 136
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 487
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 311
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 268
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Dagmar Szabó: DIEŤA JE DAR, NIE TOVAR - 1. konferencia o ochrane detí pred systémovým násilím
  2. Jozef Černek: Kto nám ukradol komunikáciu?
  3. Martin Horanský: Equity Crowdfunding - zábava s portfóliom 1 - Fintech
  4. Rado Surovka: Titanic z Devína mieri do Banskej Bystrice
  5. Martin Turčan: Slovenský štát Róberta Tisa
  6. Rastislav Puchala: Ficovo devínske šialenstvo
  7. Daniel Bíro: Zrúcaninu hradu Čeklís nájdeme v Bernolákove. Aké sú ďalšie zaujímavosti, súvislosti a história tohto hradu?
  8. Andrea Podešvová: Keď slávik slovenský nevie, či lepšie je mlčať
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 26 054
  2. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 16 080
  3. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 11 489
  4. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 11 046
  5. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 8 033
  6. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 7 279
  7. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 7 223
  8. Juraj Kumičák: Ako Cyril a Metod fašistom pomáhali... 6 538
  1. Post Bellum SK: Pán minister, nacistickému Nemecku nikto nič neodpustil
  2. Marian Nanias: Systém emisných povoleniek v EÚ.
  3. Roman Kebísek: Básnik Byron vraj „miloval len jednu“ – Chaworthovú
  4. Věra Tepličková: O Cintuloch a Ficoch alebo Otázky bez odpovedí
  5. Marcel Rebro: Ruský oligarcha: Keď máš všetko, len nie istotu, že sa dožiješ večere
  6. Marian Nanias: Pokus odvolať predsedníčku Európskej komisie (EK) Ursulu von der Leyen.
  7. Radko Mačuha: Pozor ! Cyril a Metod. Vstup len na povolenie.
  8. Marcel Rebro: Ako chutí ruský mier? Po obuškoch.
SkryťZatvoriť reklamu