SME
Streda, 23. október, 2019 | Meniny má Alojzia

Cestári opravujú diaľnicu v úseku Prešov-Košice

Ide už o druhú vlnu rekonštrukčných prác po zime. Na opravy tohto úseku použila Národná diaľničná spoločnosť vyše 10 ton asfaltovej zmesi.

Ilustračné foto.Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

PREŠOV/KOŠICE, BRATISLAVA. Národná diaľničná spoločnosť opravuje poškodenia vozovky na 19-kilometrovom úseku D1 Prešov - Košice. Ide už o druhú vlnu rekonštrukčných prác po zime. Informovala o tom Michaela Michalová z tlačového odboru Národnej diaľničnej spoločnosti.

"S opravou nerovností teplou asfaltovou zmesou po zimnom období sme začali v prvej vlne od apríla, hneď so začiatkom výkonu letnej údržby. Do polovice apríla sme priebežne pri opravách vozovky v danom úseku spotrebovali 4280 kilogramov asfaltovej zmesi. V druhej vlne od začiatku mája sme identifikovali a označili farbou menšie novovzniknuté výtlky. Poškodenia na vozovke sme následne opravili s využitím 5260 kilogramov asfaltovej zmesi," uviedla Michalová.

Článok pokračuje pod video reklamou

Dialničiari zároveň do plánu veľkoplošných opráv vozovky zaradili dva úseky s celkovou dĺžkou 2320 metrov v smere Prešov - Košice a jeden úsek dlhý 2199 metrov v smere Košice - Prešov.

Na vozovke v oboch smeroch v najbližších mesiacoch spoločnosť vymení obrusnú vrstvu, ktorá je priamo vystavená účinkom dopravy a klimatickým vplyvom. V pomalom jazdnom pruhu v smere na Košice vymení aj ložnú vrstvu, ktorá sa nachádza pod ňou. Cestári potom vymenia aj obrusnú vrstvu na krajnici.

"Diaľnicu D1 od Prešova po Košice pravidelne kontrolujeme a udržiavame. Na úseku D1 Prešov juh - Budimír sme už počas zimného obdobia priebežne opravovali vzniknuté poškodenia zmesou určenou pre opravy vozovky za studena," doplnila Michalová.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  2. V prvom roku fixný výnos až do 8,5 % ročne
  3. Eva Kováčová: Motivácia vzdelávať sa je spojená s nádejou
  4. Unikát medzi značkami. CUPRA
  5. Komerčné priestory v Jarabinkách: Istí zákazníci = isté tržby
  6. Rehabilitačná lekárka radí: Aj sedieť treba vedieť.
  7. Zabudni na prvoplánové kostýmy. Tu sa budeš skutočne báť
  8. Ako jazdí VW T-Roc s výkonom 300 koní?
  9. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  10. Deti jedia málo ovocia a zeleniny. Multivitamíny ich nenahradia
  1. Eva Kováčová: Motivácia vzdelávať sa je spojená s nádejou
  2. Grafickí dizajnéri ukázali, ako možno zmeniť charakter miesta
  3. Komerčné priestory v Jarabinkách: Istí zákazníci = isté tržby
  4. Zabudni na prvoplánové kostýmy. Tu sa budeš skutočne báť
  5. Rehabilitačná lekárka radí: Aj sedieť treba vedieť.
  6. Zdravotné stoličky Adaptic sú v predaji tiež na Slovensku
  7. IT je dokonalá ukážka slovenskej kreativity. Tretia časť
  8. Ako jazdí VW T-Roc s výkonom 300 koní?
  9. V prvom roku fixný výnos až do 8,5 % ročne
  10. Pitný režim je dôležitý. Čo robiť, ak nám čistá voda nechutí?
  1. IBA DNES: Získajte plný prístup na SME.sk na 30 dní zadarmo 18 169
  2. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky (a založenia nehnuteľnosti) 13 162
  3. Karibik: Dokonalý oddych v špičkových hoteloch 9 945
  4. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov 9 088
  5. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 8 418
  6. Prečo Lukáš chodí po tridsiatke ešte stále na strednú školu 6 035
  7. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 % 4 948
  8. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 4 787
  9. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 4 652
  10. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 4 638

Téma: Diaľnice


Hlavné správy zo Sme.sk

Režisér filmu Amnestie Jonáš Karásek.

Matovič zverejnil celú údajnú komunikáciu Glváča s Kočnerom

Komunikácia mala prebehnúť v období roku 2014 až 2017.

Martin Glváč.

Súdna rada má už dnes rozhodnúť o Jankovskej

Gál žiadal pre bývalú štátnu tajomníčku najprísnejší trest.

Monika Jankovská.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Danka ste mali zastaviť skôr

Voľby by mali byť o odvrátení bankrotu.

Peter Tkačenko