Facelift priniesol Renaultu Clio upravený vzhľad aj nový turbodiesel

Interiér auta dostal nové čalúnenie a kvalitnejšie materiály, pôvodne určené pre drahšie modely automobilky.

Renault Clio(Zdroj: Renault)

Renault Clio sa prvýkrát na trhu objavil pred 26 rokmi. Za toto obdobie sa ho celosvetovo predalo približne 13 miliónov kusov. Ďalších zákazníkov sa pokúša osloviť v modernizovanej podobe svojej štvrtej generácie, ktorú sme spoznali v roku 2012.

V rámci faceliftu dostal obľúbený model prepracovanú masku chladiča. Robustnejší vzhľad majú navodzovať pozmenené nárazníky a svetlá po novom disponujú technológiou LED Pure Vision s integrovanými diódami pre denné svietenie, ktoré sú usporiadané v tvare písmena C.

Článok pokračuje pod video reklamou

V ponuke ďalej pribudnú štyri exteriérové farby či kolesá v novom dizajne.

Interiér si podľa tvrdení výrobcu "požičiava" kvalitnejšie materiály z vyššie postavených modelov automobilky. Nájdeme v ňom nové čalúnenie či chrómované ozdobné prvky v matnom vyhotovení.

Renault poskytne na výber multimediálne systémy Media Nav Evolution a Renault R-Link Evolution. Základom však bude systém R&Go prepájajúci smartfón s vozidlom a využívajúci obrazovku mobilu na ovládanie jednotlivých funkcií.

Z hľadiska motorizácie pribudne najsilnejší turbodiesel 1.5 dCi 110 (81 kW) so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Táto prevodovka je po novom dostupná aj pre verziu s benzínovým motorom 1.2 TCe 120 (88 kW).

Vynovené Clio dorazí na trh tiež vo verzii Initiale Paris vybavenej audiom Bose, diódovými svetlami, multimediálnym systémom R-Link Evolution, parkovacou kamerou a automatickým parkovacím asistentom.

Rozpoznateľná bude aj vďaka špeciálnej šedej metalíze Givré Grey, čalúneniu kožou Nappa a špecifickým výplniam dverí.

Objednávky začne Renault prijímať v priebehu leta, k majiteľom sa však modernizované Clio nedostane skôr ako v septembri.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 241
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 535
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 806
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 594
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 023
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 589
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 636
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 668
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 807
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 214

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.