Ruskí dizajnéri zmenili dva Mercedesy na nepoznanie

Do rúk tunerov sa dostal Mercedes triedy V aj dodávka Sprinter. Výsledkom sú kreácie za takmer 200-tisíc eur.

Mercedes V-Class Redline tuning(Zdroj: Redline)

Nie nadarmo sa hovorí, že požiadavkám zákazníkov sa medze nekladú. Dvojnásobne to platí, pokiaľ ide o zámožnú klientelu. Dobre to zrejme vedia aj v ruskom tuningovom štúdiu Redline Engineering.

Firma, ktorá už v minulosti honosne vystrojila napríklad Volkswagen T6, si tentoraz zobrala do parády dva modely Mercedesu – mikrobus V-Class a dodávku Sprinter. Oba projekty vznikli na zákazku, pričom Rusi na nich pracovali od januára a dokončili ich v priebehu júna.

Výsledkom som podľa slov výrobcu luxusne zariadené "mobilné kancelárie", za ktoré musel nový majiteľ zaplatiť 190-tisíc, resp. 185-tisíc eur.

Mercedes triedy V, ktorý normálne pojme osem ľudí, sa vnútri zmenil na nepoznanie. Vzadu zostali len dve vyhrievané sedadlá s masážnou funkciou a motorizovaná stolička pre vyloženie nôh.

Kabínu vodiča od priestoru pre cestujúcich oddeľuje elektrochromatické sklo umožňujúce nastavenie úrovne priehľadnosti. Súkromie pasažierom poskytne zvukotesný interiér a záclony na oknách.

Ďalšou novotou je chladnička, panoramatická strecha, modul pre vysokorýchlostný internet a 40-palcový monitor napojený na Apple TV Box. Väčšina interiéru je čalúnená kožou a Alcantarou. Na drevené obklady poslúžilo drevo Merbau.

Cieľom úprav na Mercedese Sprinter bolo vytvoriť komfortný interiér pre piatich ľudí cestujúcich na stredné a dlhé vzdialenosti.

V priestore pre pasažierov sa preto nachádzajú štyri elektronicky nastaviteľné masážne sedadlá s pamäťou, piate je určené vodičovi. Toho od zvyšku posádky oddeľuje motorizované presklenie. Obrazovka vnútri je v tomto prípade 32-palcová.

Vo výbave vozidla nechýba množstvo praktických šuplíkov a odkladacích priestorov. Kožu Hans Reinke a Alcantaru ako povrchový materiál dopĺňa dyhové drevo. Jazdné vlastnosti zlepšuje nastaviteľné vzduchové odpruženie na zadnej náprave.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 12 644
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 333
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 191
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 997
  5. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 828
  6. Kam do tepla v januári? 1 714
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 372
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 125
  9. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 011
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 896

Téma: Mercedes-Benz


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čipový génius Rado Danilák: Viem, ako súperiť s Intelom

Počítačový výskumník a podnikateľ so slovenskými koreňmi vysvetľuje, ako sa môže presadiť malý hráč.

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Diaľničné známky: všetko, čo o nich potrebujete vedieť

Elektronické známky zaviedlo už aj Rakúsko.

Je luxusná Dacia oxymoron? Podľa francúzskeho dizajnéra nie

Jeho realistická počítačová úprava posúva lacnú značku medzi prémiu.

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.