SME
Streda, 7. december, 2022 | Meniny má Ambróz

Ruskí dizajnéri zmenili dva Mercedesy na nepoznanie

Do rúk tunerov sa dostal Mercedes triedy V aj dodávka Sprinter. Výsledkom sú kreácie za takmer 200-tisíc eur.

Mercedes V-Class Redline tuningMercedes V-Class Redline tuning (Zdroj: Redline)

Nie nadarmo sa hovorí, že požiadavkám zákazníkov sa medze nekladú. Dvojnásobne to platí, pokiaľ ide o zámožnú klientelu. Dobre to zrejme vedia aj v ruskom tuningovom štúdiu Redline Engineering.

Firma, ktorá už v minulosti honosne vystrojila napríklad Volkswagen T6, si tentoraz zobrala do parády dva modely Mercedesu – mikrobus V-Class a dodávku Sprinter. Oba projekty vznikli na zákazku, pričom Rusi na nich pracovali od januára a dokončili ich v priebehu júna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výsledkom som podľa slov výrobcu luxusne zariadené "mobilné kancelárie", za ktoré musel nový majiteľ zaplatiť 190-tisíc, resp. 185-tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Mercedes triedy V, ktorý normálne pojme osem ľudí, sa vnútri zmenil na nepoznanie. Vzadu zostali len dve vyhrievané sedadlá s masážnou funkciou a motorizovaná stolička pre vyloženie nôh.

Kabínu vodiča od priestoru pre cestujúcich oddeľuje elektrochromatické sklo umožňujúce nastavenie úrovne priehľadnosti. Súkromie pasažierom poskytne zvukotesný interiér a záclony na oknách.

Ďalšou novotou je chladnička, panoramatická strecha, modul pre vysokorýchlostný internet a 40-palcový monitor napojený na Apple TV Box. Väčšina interiéru je čalúnená kožou a Alcantarou. Na drevené obklady poslúžilo drevo Merbau.

Cieľom úprav na Mercedese Sprinter bolo vytvoriť komfortný interiér pre piatich ľudí cestujúcich na stredné a dlhé vzdialenosti.

V priestore pre pasažierov sa preto nachádzajú štyri elektronicky nastaviteľné masážne sedadlá s pamäťou, piate je určené vodičovi. Toho od zvyšku posádky oddeľuje motorizované presklenie. Obrazovka vnútri je v tomto prípade 32-palcová.

SkryťVypnúť reklamu

Vo výbave vozidla nechýba množstvo praktických šuplíkov a odkladacích priestorov. Kožu Hans Reinke a Alcantaru ako povrchový materiál dopĺňa dyhové drevo. Jazdné vlastnosti zlepšuje nastaviteľné vzduchové odpruženie na zadnej náprave.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vianočný darček na celý život. Darujte návod k vlastnému telu
  2. Aby na Vianoce nič nechýbalo
  3. Fénix - Kultúrna pamiatka roka 2023: Keď história opäť ožíva
  4. Nový vlakový cestovný poriadok z vášho regiónu v denníku SME
  5. Kríza ako odrazový mostík slovenských startupov
  6. Píše analytik Martiška: Čo prinesie rok 2023 v ekonomike?
  7. Štvrtý diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  8. TRNKA: Esetov veľa nevznikne a ani ten jeden nemá Slovensko istý
  1. Auto do 14-tisíc už nekúpite. Zvážte radšej prenájom
  2. Aby na Vianoce nič nechýbalo
  3. Helenky prichádzajú na svetlo sveta s ďalšími novými bytmi
  4. Fénix - Kultúrna pamiatka roka 2023: Keď história opäť ožíva
  5. Vianočný darček na celý život. Darujte návod k vlastnému telu
  6. Nový vlakový cestovný poriadok z vášho regiónu v denníku SME
  7. Kríza ako odrazový mostík slovenských startupov
  8. Šariš ľuďom pomáha regiónu už takmer 20 rokov
  1. Polovicu dovolenky zaplatíme od pondelka za Vás 15 696
  2. Strážia ho divé opice. Gibraltár vás prenesie do Británie 7 608
  3. TRNKA: Esetov veľa nevznikne a ani ten jeden nemá Slovensko istý 5 900
  4. Vyberte si knihy s príbehom. Čo sa oplatí čítať na Vianoce? 4 991
  5. Nový vlakový cestovný poriadok z vášho regiónu v denníku SME 4 509
  6. Deti cestujú do exotiky zadarmo 4 284
  7. Štvrtý diel komiksu Posledný Follower v denníku SME 3 262
  8. Gizka Oňová: Pre mnohých som ideálna babka a lichotí mi to 3 095
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

MG EHS

Jedenásť otázok a odpovedí o novinke.


58m
Borgward BX7 predstavený v roku 2015.

Veriteľom dlhuje stovky miliónov eur.


6. dec
Ilustračné foto.

NDS podpísala kontrakt s dodávateľom, minister dopravy uvažuje o alternatíve pre vodičov.


2. dec
Ilustračná snímka.

Európske a ázijské automobilky na politické riešenie nečakajú.


1. dec

Blogy SME

  1. Věra Tepličková: Pracovať od svitu do mrku a nikdy inak
  2. Peter Chovanec: Mestá a vlaky Uzbekistanu
  3. Post Bellum SK: Nechcem byť súčasťou zániku demokracie
  4. Ján Roháč: Fotoblog XII.: Moje ulice Bukurešti
  5. Anna Miľanová: Zlatoň obyčajný ( Cetonia aurata )... 2022
  6. Miroslav Haviar: A čo takto kráľovstvo?
  7. Vladimír Čuchran: Takový schody do nebe... (na košický magistrát)
  8. Štefan Vidlár: Skaza vojny
  1. Grácz Ján: Po 62 odberoch končím s dobrovoľným darovaním krvi. Všeobecná zdravotná odmieta otcovi preplatiť liečbu. 23 735
  2. Věra Tepličková: Ako som cestovala vlakom 12 912
  3. Věra Tepličková: K zubárovi lacnejšie, len keď si dáte vyšetriť pipíka 9 878
  4. Ján Valchár: Prvý decembrový blog alebo láska je láska 3 356
  5. Post Bellum SK: Poprava sa konala 3. decembra 1952 v ranných hodinách 2 945
  6. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět 2 611
  7. Ján Valchár: Defekácia Putina a ruské nádielky Svätého Nikolaja 2 354
  8. Viktor Pamula: Spolky v Spišskej Novej Vsi I. 2 250
  1. Monika Nagyova: Trapas na Bibliotéke
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 52. - Arktída - Expedícia na lodi Zaria do Sannikovovej zeme (1900 - 1902)
  3. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět
  4. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  5. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  6. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  7. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
SkryťZatvoriť reklamu