Británia ostane skvelým miestom pre výrobu áut, hlásia Briti

Prípadná strata voľného prístupu Britov na trh EÚ by vyvolala problémy na oboch stranách Lamanšu.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - JLR)

Pre automobilový priemysel a 48,1 percent hlasujúcich nebolo vystúpenie Británie z Európskej únie splneným želaním.

Portál autoexpress.co.uk sa pozrel, čo brexit prinesie britským výrobcom vozidiel ako aj Britom pri ich kúpe.

Z krátkodobého hľadiska sa nezmení veľa. Ponuky budú veľmi podobné so súčasnou situáciou aj v nasledujúcich mesiacoch. Pre kupujúcich, a tým aj pre výrobcov je dôležité, že cena pôžičiek ostane stabilná., a to je zásadný faktor v prípade automobilového trhu.

Kľúčový je voľný prístup na trh EÚ

Z dlhodobého hľadiska by si Británia mala udržať druhé miesto medzi najväčšími európskymi automobilovými trhmi. To je zas dôležité aj pre ostatné automobilky mimo Británie.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Prišiel najlepší čas na kúpu Bentley

Výrobcovia vozidiel už dlhšie menia svoju stratégiu, keďže ruský trh s autami stratil na atraktívnosti. Výrazná strata predaja na ďalšom významnom odbytisku by bola citeľná. Kľúčovým faktorom pre britských výrobcov je udržanie voľného prístupu na trh Európskej únie.

“Vláda musí udržať stabilitu a zabezpečiť dohodu s EÚ, ktorá zaistí záujmy britského automobilového priemyslu. To zahŕňa zabezpečenie bezplatného prístupu na európske a svetové trhy a možnosť verbovať talenty z EÚ a zvyšku sveta“, nechal sa počuť šéf Združenia výrobcov a predajcov áut, Mike Hawes.

Pomôcť má kvalifikovaná pracovná sila

Prípadné obmedzenie obchodných vzťahov by bezpochyby znamenalo ekonomickú stratu pre automobilový priemysel na oboch stranách Lamanšského prielivu. Briti si však veria.

Spoliehajú sa najmä na svoju kvalifikovanú silu. Podľa portálu autoexpress.co.uk patria ľudia, pracujúci v britskom automobilovom odvetví medzi najlepších na svete, rovnako aj ich autá.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  9. Top First moment dovolenky na leto 2018
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  3. Vianočný bázar chalaňov
  4. Vianočné mecheche 2017
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  7. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  8. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  9. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  10. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 28 082
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 6 741
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 748
  4. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 2 770
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 735
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 412
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 342
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 309
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 096
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 964

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Dres Neapola je mojou druhou kožou, tvrdí Hamšík. Slovák dokázal nevídanú vec.

Slovák Marek Hamšík vyrovnal klubový rekord Diega Maradonu.

SVET

Brexit pokračuje. Druhá fáza môže skončiť aj referendom

Začínajú najväčšie obchodné rokovania histórie.

ŠPORT

Real Madrid vyhral MS klubov, zapísal sa do histórie

O víťazstve nad Gremiom rozhodol jediný gól Cristiana Ronalda.

KOMENTÁRE

Pointou lyžovačky nie je obrat vlekárov

Keby sa Smer držal v týchto limitoch, žili by sme v šťastnej krajine.

Neprehliadnite tiež

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.

Študenti z STU postavili auto so zrýchlením superšportu

Cenový odhad tohtoročného modelu je vyše 120-tisíc eur.