PARÍŽ, BRATISLAVA. Citroën chce nadviazať na tradíciu výrazných, zapamätateľných áut, ako boli modely 2CV a DS. Modely by sa mali pohybovať na pomedzí "odlišného" a "bizarného", povedala riaditeľka značky Citroën Linda Jackson v článku pre Bloomberg.
Značkám, ktoré nedokážu dostatočne zaujať a odlíšiť sa, hrozí podľa článku zánik, pričom ako príklady sa spomínajú Pontiac či Saab. Rovnaký osud by mohol stretnúť aj Citroën, pokiaľ svoje portfólio nespraví atraktívnejším.
Problémom je najmä to, že aktuálne všetky výrazné autá Citroënu prešli pod samostatnú značku DS a hlavná značka sa teraz musí "nájsť". Riaditeľka Citroënu ako príklad správneho smerovania uvádza modely C4 Cactus a trnavský C3.

Citroën však v minulosti vedel nevšedný dizajn podporiť aj inovatívnymi technologickými riešeniami - napríklad známym hydropneumatickým pružením. Prioritou automobilky by mal byť technologický pokrok a "bizarné" tvary budú len nasledovať.
V opačnom prípade Citroën zistí, že to, že všetky ostatné autá vyzerajú rovnako, má svoj dôvod - pretože také ľudia v skutočnosti chcú.