PSA zverejnilo reálnu spotrebu 30 modelov

Koncern pripravuje aj online simulátor pre predpovedanie spotreby. Do úvahy berie aj jazdný štýl vodiča.

ilustračné(Zdroj: Peugeot)

Koncern PSA, združujúci značky Peugeot, Citroen a DS, začal s postupným zverejňovaním reálnej spotreby svojich áut v priebehu tohto roka. Po známom škandále s emisiami, ktorý otriasol automobilovým priemyslom, sa koncern ako prvý rozhodol zverejniť reálne údaje.

Pri testovaní meria spotrebu jednotlivých áut na verejných komunikáciách. Nad celým procesom dohliadajú mimovládne organizácie a o jeho priebehu sme už informovali v nasledujúcom článku.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Peugeot pokračuje v nastúpenom trende, zverejnil reálnu spotrebu ďalšieho modelu

Zverejnené údaje ukazujú, že rozdiel medzi reálnou a papierovou spotrebou sa šplhá takmer k hodnote 1,8 l. Skupina plánuje do konca roka zverejniť spotrebu ďalších 20 modelov.

Novinkou, ktorá má zákazníkom pomôcť pri odhadovaní ich budúcej spotreby, je online simulátor. Ten zverejní koncern na svojich stránkach.

Majitelia a potencionálni záujemcovia o vozidlá PSA si tak budú môcť odhadnúť spotrebu auta na základe výstupu zo simulátora. Ten má brať do úvahy aj spôsob jazdy. Simulátor má zároveň učiť šoférov ako jazdiť, aby dosiahli lepšiu spotrebu. Od roku 2017 chce PSA Group zverejňovať aj reálne hodnoty emisií NOx.  

V nasledujúcich tabuľkách sú porovnané reálne a katalógové hodnoty spotreby pre 28 modelov PSA.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 017
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 490
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 788
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 479
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 241
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 994
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 677
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 525
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 285

Téma: Peugeot


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.