PSA zverejnilo reálnu spotrebu 30 modelov

Koncern pripravuje aj online simulátor pre predpovedanie spotreby. Do úvahy berie aj jazdný štýl vodiča.

ilustračné(Zdroj: Peugeot)

Koncern PSA, združujúci značky Peugeot, Citroen a DS, začal s postupným zverejňovaním reálnej spotreby svojich áut v priebehu tohto roka. Po známom škandále s emisiami, ktorý otriasol automobilovým priemyslom, sa koncern ako prvý rozhodol zverejniť reálne údaje.

Pri testovaní meria spotrebu jednotlivých áut na verejných komunikáciách. Nad celým procesom dohliadajú mimovládne organizácie a o jeho priebehu sme už informovali v nasledujúcom článku.

Prečítajte si tiež: Peugeot pokračuje v nastúpenom trende, zverejnil reálnu spotrebu ďalšieho modelu

Zverejnené údaje ukazujú, že rozdiel medzi reálnou a papierovou spotrebou sa šplhá takmer k hodnote 1,8 l. Skupina plánuje do konca roka zverejniť spotrebu ďalších 20 modelov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Novinkou, ktorá má zákazníkom pomôcť pri odhadovaní ich budúcej spotreby, je online simulátor. Ten zverejní koncern na svojich stránkach.

Majitelia a potencionálni záujemcovia o vozidlá PSA si tak budú môcť odhadnúť spotrebu auta na základe výstupu zo simulátora. Ten má brať do úvahy aj spôsob jazdy. Simulátor má zároveň učiť šoférov ako jazdiť, aby dosiahli lepšiu spotrebu. Od roku 2017 chce PSA Group zverejňovať aj reálne hodnoty emisií NOx.  

V nasledujúcich tabuľkách sú porovnané reálne a katalógové hodnoty spotreby pre 28 modelov PSA.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 803
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 22 332
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 20 853
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 711
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 432
  6. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 5 737
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 312
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 699
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 845
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 079

Téma: Peugeot


Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.

Kia začala v Žiline vyrábať prvé elektrifikované auto

Nový je motor, dizajn, volant aj výbava

Lego predstavilo model najznámejšieho auta Jamesa Bonda

Stavebnica s 1295 dielmi dá zabrať aj dospelým.