Žijúca legenda ponúkne viac miesta pre posádku i techniku

Rozšírenie terénneho modelu umožní značke uviesť do ponuky nový multimediálny informačný systém, ako aj použiť nové typy materiálov a riešení.

(Zdroj: Ilustračné foto: Mercedes-Benz)

Nová generácia už desaťročia známeho Mercedesu-Benz triedy G, dorazí na trhy budúci rok. Aj naďalej si zachová typické hranaté tvary, ktoré prejdú ďalšou evolúciou. Úpravy pohonných jednotiek budú minimálne, zmeny interiéru však zásadnejšie.

Oceľová kostra ostane aj konštrukčným základom terénneho modelu rovnako, ako základné usporiadanie pohonného systému, čo cieľová skupina zákazníkov isto ocení.

Podľa informácií portálu Autocar, automobilka vozidlo rozšíri, čím vznikne viac priestoru nie len pre posádku, ale aj pre použitie nových technológií a materiálov. Kľúčovou zmenou by mala byť integrácia nového systému infotainmentu nemeckej značky Mercedes.

Nový Mercedes-Benz triedy G aj naďalej poženie rad známych   motorov, ktorý zahŕňa twin-turbom prepĺňaný agregát 4.0 V8 (G500), starší 5,5-litrový motor V8 a posilnený vidlicový dvanásťvalec s objemom šesť litrov.

V ponuke ostane aj v súčasnosti jediný naftový agregát V6 3.0 so zdvihovým objemom 2.987 cm3, ktorého výkon by mal byť navýšený na úroveň motorov, ktoré poháňajú modelový rad E a to na 190 kW (258 k) a krútiaci moment 620 Nm. Naftový motor získajú niektoré trhy po prvý raz.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  3. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte?
  4. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť?
  5. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity!
  6. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku?
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. Jednoduchá mobilná tlač z vášho smartfónu, alebo tabletu?
  9. Vďaka úveru na rekonštrukciu môžete ušetriť tisícky EUR
  10. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali
  1. Aj zmrzlina podlieha trendom, mali ste už špenátovú?
  2. Prémiovosť slovenského trhu rastie, dovozová Metaxa je na čele
  3. Neseďte doma, cestujte z Košíc do sveta
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  5. Kŕčové žily: nepekné a nebezpečné
  6. Študenti obhajovali návrhy na využitie Pisztoryho paláca
  7. Turistický nosič pre malého dobrodruha?
  8. Kúpte si nehnuteľnosť v 5* luxusnom rezorte v zálive Sistiana
  9. Odmeny za diplomové práce na Stavebnej fakulte STU v Bratislave
  10. Zmluva o nájme pre ambasádu USA neoprávnene zaradená do programu
  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok 10 316
  2. Od 1. júla už prestanete chodiť na poštu! 4 874
  3. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity! 4 826
  4. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a. 3 752
  5. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť? 3 587
  6. Jarabinky Grande odštartovali predaj zaujímavými cenami bytov 3 254
  7. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku? 3 192
  8. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte? 3 158
  9. V Prešove sa dnes tankuje za euro. Aj prémiové palivá 2 561
  10. Neobvyklý objav, ktorý umožňuje zvládnuť angličtinu za 2 týždne 2 509

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nacionalistický kňaz pomáha šíriť propagandu ĽSNS

Ján Košiar, ktorý otvorene podporuje kotlebovcov, píše pre časopis Zväzu protikomunistického odboja. Magazín platí ministerstvo vnútra.

KOMENTÁRE

Antifašisti ani antikomunisti to nepochopili

Neexistuje sloboda len pre jednu vybranú skupinu.

EKONOMIKA

Volkswagen: Odborári dostali to, čo sme im núkali pred štrajkom

Na jar ponúkal Volkswagen zvýšenie platov o 12 percent.

KOMENTÁRE

Domáci násilník Danko

Reči, akože „nesystémové strany nevedia riadiť štát“, sú z úst „systémovej“ SNS dokonalou fraškou.

Neprehliadnite tiež

Aj so štvorvalcom je BMW 420i Cabrio veľmi zábavné auto (test)

BMW ukázalo, že stále dokáže vyrobiť príťažlivé a dynamické auto i bez strechy.

Veteránistov pod Tatrami neodradilo počasie

Na Ružomberskej ruži sa zišlo 142 posádok.

Prieskum: Nové autá sú najspoľahlivejšie, aké kedy boli

Zákazníkov hnevá autorádio aj adaptívny tempomat.

Tesla najala Slováka ako šéfa pre systém Autopilot

Priamym nadriadeným Andreja Karpathyho bude Elon Musk.