Koncept Escala je predobrazom novej vlajkovej lode Cadillacu

Pod jeho kapotou nájdeme 4,2-litrový osemvalec s dvoma turbodúchadlami vybavený systémom vypínania valcov.

Cadillac Escala Concept(Zdroj: Cadillac)

Vlajkovou loďou Cadillacu je v súčasnosti luxusný sedan CT6. To by sa už v blízkej budúcnosti mohlo zmeniť. Americká automobilka totiž predstavila koncept Cadillac Escala, ktorý má vydláždiť cestu pre príchod nového, ešte väčšieho a exkluzívnejšieho, modelu.

Novinka nás však v prvom rade oboznamuje s dizajnom a technikou všetkých budúcich modelov značky. Stojí na rovnakej platforme s pohonom zadných kolies ako CT6, no na rozdiel od neho je o 163 mm dlhšia.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Cadillac prinesie do Európy luxusné modely CT6 a XT5

Escala teda meria 5347 mm na dĺžku, 1948 mm na šírku a 1455 mm na výšku. Rázvor kolies má pritom úctyhodných 3228 mm. Pod jej kapotou pracuje prototyp 4,2-litrového osemvalca s dvoma turbodúchadlami a funkciou deaktivácie polovice valcov.

Vozidlo na prvý pohľad zaujme aj 22-palcovými kolesami a dizajnom v štýle liftbacku. Poznávacím znakom zostávajú vertikálne orientované svetlá, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou Cadillacov od roku 1948. Tie v Escale využívajú technológiu OLED.

Charakteristickou črtou kabíny je jej rozdelenie na dve zóny. Predná časť má maximalizovať "radosť z jazdy a šoférovania", zadná časť ponúka najmä uvoľnenie a oddych.

Výrazným prvkom elegantne a jednoducho pôsobiaceho interiéru sú tri zakrivené OLED displeje. Cadillac upriamuje pozornosť aj na nový multimediálny systém reagujúci na pokyny hlasom a gestami.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 968
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 6 180
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 395
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 089
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 088
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 862
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 818
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 816
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 694
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 885

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.