Briti menia autá častejšie ako matrace, či mobil

Briti užívajú jedno auto čoraz kratšiu dobu. Do popredia vystupujú dlhodobé prenájmy.

ilustračné(Zdroj: Opel)

Najnovšie dáta spoločnosti cap hpi, zaoberajúcej sa poradenstvom v oblasti automobilového priemyslu, ukazujú, že britskí spotrebitelia častejšie menia autá, ako posteľné matrace.

Experti radia meniť matrace každých sedem až osem rokov. Za ten čas dostanú riadne zabrať. Priemerný dospelý stratí za jednu noc 285 ml tekutín a za rok až 454 g odumretej kože.

Autá však Britom slúžia ešte kratšiu dobu. V posledných rokoch výrazne poklesol časový interval, počas ktorého vlastní motorista konkrétne auto. Nie tak dávno držal majiteľ vo vlastníctve jedno auto minimálne päť rokov. Situácia v Británii sa však dramaticky mení.

Niektorí výrobcovia zaznamenali v tomto ohľade prudký prepad a ich zákazníci menia autá už po dvoch rokoch, navyše rastie aj počet 18 mesačných leasingov. Mnohí tak vlastnia, alebo skôr užívajú jedno auto porovnateľne dlhé obdobie, ako mobilný telefón.

Za týmto trendom je schovaný práve fakt, že zákazníci v Británii nepotrebujú auto vlastniť, ale užívať. V krajine neustále rastie záujem o dlhodobé prenájmy. Podobná situácia zrejme časom nastane a u nás, aj keď potreba vlastniť auto je v mnohých prípadoch na Slovensku silná. 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  3. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte?
  4. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť?
  5. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity!
  6. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku?
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. Jednoduchá mobilná tlač z vášho smartfónu, alebo tabletu?
  9. Vďaka úveru na rekonštrukciu môžete ušetriť tisícky EUR
  10. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali
  1. Aj zmrzlina podlieha trendom, mali ste už špenátovú?
  2. Prémiovosť slovenského trhu rastie, dovozová Metaxa je na čele
  3. Neseďte doma, cestujte z Košíc do sveta
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  5. Kŕčové žily: nepekné a nebezpečné
  6. Študenti obhajovali návrhy na využitie Pisztoryho paláca
  7. Turistický nosič pre malého dobrodruha?
  8. Kúpte si nehnuteľnosť v 5* luxusnom rezorte v zálive Sistiana
  9. Odmeny za diplomové práce na Stavebnej fakulte STU v Bratislave
  10. Zmluva o nájme pre ambasádu USA neoprávnene zaradená do programu
  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok 10 392
  2. Od 1. júla už prestanete chodiť na poštu! 4 826
  3. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity! 4 809
  4. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a. 3 754
  5. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť? 3 567
  6. Jarabinky Grande odštartovali predaj zaujímavými cenami bytov 3 256
  7. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku? 3 191
  8. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte? 3 154
  9. V Prešove sa dnes tankuje za euro. Aj prémiové palivá 2 561
  10. Neobvyklý objav, ktorý umožňuje zvládnuť angličtinu za 2 týždne 2 398

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nacionalistický kňaz pomáha šíriť propagandu ĽSNS

Ján Košiar, ktorý otvorene podporuje kotlebovcov, píše pre časopis Zväzu protikomunistického odboja. Magazín platí ministerstvo vnútra.

KOMENTÁRE

Antifašisti ani antikomunisti to nepochopili

Neexistuje sloboda len pre jednu vybranú skupinu.

EKONOMIKA

Volkswagen: Odborári dostali to, čo sme im núkali pred štrajkom

Na jar ponúkal Volkswagen zvýšenie platov o 12 percent.

KOMENTÁRE

Domáci násilník Danko

Reči, akože „nesystémové strany nevedia riadiť štát“, sú z úst „systémovej“ SNS dokonalou fraškou.

Neprehliadnite tiež

Aj so štvorvalcom je BMW 420i Cabrio veľmi zábavné auto (test)

BMW ukázalo, že stále dokáže vyrobiť príťažlivé a dynamické auto i bez strechy.

Veteránistov pod Tatrami neodradilo počasie

Na Ružomberskej ruži sa zišlo 142 posádok.

Prieskum: Nové autá sú najspoľahlivejšie, aké kedy boli

Zákazníkov hnevá autorádio aj adaptívny tempomat.

Tesla najala Slováka ako šéfa pre systém Autopilot

Priamym nadriadeným Andreja Karpathyho bude Elon Musk.