Nissan vyrobil sochu modelu Qashqai pomocou 3d pera

Až 800 hodín vytvárali umelci model Qahqai v životnej veľkosti pomocou 3D pera.

(Zdroj: Nissan)

Spôsobov ako upriamiť pozornosť na svoj model, ktorý je na trhu už pár rokov, poznajú automobilky mnoho. Ich marketingové oddelenia sú v tomto smere veľmi kreatívne. Neváhajú využiť čas a peniaze na často nezmyselné projekty.

Reklama je však dôležitá a vedia to aj v Nissane. Aj preto sa pustili do výroby modelu Nissanu Qashqai v životnej veľkosti pomocou 3D pera. Umelci tak pre Nissan vytvorili najväčšiu sochu na svete, vyrobenú pomocou 3Doodler 3D pera.

Automobilka týmto upozorňuje na príchod novej edície populárneho SUV s názvom Qashqai Black Edition. Vychádza z výbavového stupňa Tekna a v Európe sa predá iba 3360 kusov vozidiel vo verzii Black Edition.

Vytvorenie sochy zabralo 800 hodín práce a umelci spotrebovali 13,8 km plastových drôtov. 3D pero umožňuje vytváranie trojrozmerných objektov z plastu. Pri vytáraní objektu je plast zahriaty až na 230°C. Ako prebiehali práce na Nissane Qashqai, si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  2. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  3. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Neviete si rady s vaším ročným vyúčtovaním? Pomôže vám FiiFree
  2. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  3. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  4. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  5. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  6. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  7. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  8. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  9. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  10. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 16 584
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 15 419
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 429
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 9 940
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 8 021
  6. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 449
  7. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 390
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 290
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 561
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 3 030

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Sudca Hrubala: Neviem, či bol Procházka politická objednávka. Vyzerá to tak

Združenie Za otvorenú justíciu sa zrejme zmení na think-tank.

DOMOV

Kaliňák nechal schátrať ubytovňu pre policajtov. Teraz sa jej chce zbaviť

Ministerstvo zaplatilo 175-tisíc za projekt, ktorý skončil v koši.

KOMENTÁRE

Kto robí Slovensku v Amerike reklamu? Aj statočný pes a splašený medveď

Krajinu často zviditeľnia iba virály.

DOMOV

Progresívne Slovensko zbiera podpisy na registráciu hnutia

Pôvodne think-tank nechce byť politická strana.

Neprehliadnite tiež

F1: V Monaku vyhral Vettel na Ferrari, tretina jazdcov pretek nedokončila

Po deviatich rokoch Raikonnen opäť štartoval z pole position.

Tesla začala vysvetľovať, že Model 3 je horší ako Model S

Jedno z najočakávanejších áut nakoniec nie je také skvelé.

BMW oživuje ikonu deväťdesiatych rokov, luxusné kupé radu 8

Novinka využíva tradičné dizajnové prvky novým spôsobom.

Na rakúskej výstave sa veterány naživo reštaurovali

Organizátori vymysleli spôsob, ako prilákať čo najviac veteránov.