Kórejci omladili malý Hyundai i10

Nová maska chladiča sa postupne objaví aj na ďalších modeloch značky.

Hyundai i10(Zdroj: Hyundai)

Malý Hyundai sa začal predávať v roku 2008. Odvtedy sa zaradil medzi obľúbené malé autá. Veď do júla 2016 sa z neho celkovo predalo 670-tisíc kusov.

Pri vývoji druhej generácie, ktorá bola predstavená koncom roka 2013, sa kórejská automobilka viac zamerala na európsky trh. Hyundai iQ0 bol navrhnutý a vyvinutý v nemeckom závode značky v meste Rüsselsheime. Po takmer troch rokoch prichádza Hyundai s niekoľkými zmenami.

Modernizovaná verzia modelu i10 dostane novú kaskádovitú masku chladiča. Maska stojí za povšimnutie aj preto, lebo ukazuje blízku budúcnosť značky. Rovnaké riešenie môžeme postupne očakávať aj na ďalších vozidlách Hyundai.

Úpravou prešiel aj predný nárazník a okrúhle denné LED svetlá, umiestnené v horných rohoch masky chladiča. Na modifikovanom zadnom nárazníku s čiernou vložkou nájdeme kruhové hmlovky, tie nadväzujú na dizajn denných svetiel vpredu.

Z technických zmien stojí za zmienku úprava podvozku. Mohutnejšie predné pružné dorazy pruženia a modifikovaný prevod riadenia majú prispieť k lepšiemu komfortu a ovládateľnosti.

Pod kapotou nájdeme nezmenené pohonné jednotky. V praxi to znamená trojvalec s objemom 1,0 l a štvorvalec 1,25 l. Aj v malom aute dnes už európski zákazníci vyžadujú prvky konektivity. Hyundai preto za príplatok ponúka sedempalcový dotykový displej s navigačným systémom.

S inteligentnými telefónmi spolupracuje prostredníctvom služieb Apple CarPlay a Android Auto. Modernizovaná verzia absolvuje svetovú premiéru už onedlho na parížskom autosalóne.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 887
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 5 488
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 040
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 700
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 258
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 088
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 910
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 586
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 137
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 662

Téma: Hyundai


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Froome štvrtý raz vyhrá Tour de France, Bardet uhájil tretie miesto o sekundu

Sobotňajšiu individuálnu časovku vyhral tímový kolega Petra Sagana z Bory-Hansgrohe Maciej Bodnar.

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Matovič hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

Neprehliadnite tiež

Doprava v Chorvátsku kolabovala, cestu blokovali kolóny a nehody

Motoristi smerujúci do južnej Európy musia rátať s dlhými kolónami.

Rakúsky Magna Steyr vyrobil jubilejný Mercedes triedy G

Predaj triedy G od roka 2009 neustále rastie.

Nemecko zachráni dieselové autá za dve miliardy eur

Existujúce autá dostanú aktualizáciu softvéru.