Kórejci omladili malý Hyundai i10

Nová maska chladiča sa postupne objaví aj na ďalších modeloch značky.

Hyundai i10(Zdroj: Hyundai)

Malý Hyundai sa začal predávať v roku 2008. Odvtedy sa zaradil medzi obľúbené malé autá. Veď do júla 2016 sa z neho celkovo predalo 670-tisíc kusov.

Pri vývoji druhej generácie, ktorá bola predstavená koncom roka 2013, sa kórejská automobilka viac zamerala na európsky trh. Hyundai iQ0 bol navrhnutý a vyvinutý v nemeckom závode značky v meste Rüsselsheime. Po takmer troch rokoch prichádza Hyundai s niekoľkými zmenami.

Modernizovaná verzia modelu i10 dostane novú kaskádovitú masku chladiča. Maska stojí za povšimnutie aj preto, lebo ukazuje blízku budúcnosť značky. Rovnaké riešenie môžeme postupne očakávať aj na ďalších vozidlách Hyundai.

Úpravou prešiel aj predný nárazník a okrúhle denné LED svetlá, umiestnené v horných rohoch masky chladiča. Na modifikovanom zadnom nárazníku s čiernou vložkou nájdeme kruhové hmlovky, tie nadväzujú na dizajn denných svetiel vpredu.

Z technických zmien stojí za zmienku úprava podvozku. Mohutnejšie predné pružné dorazy pruženia a modifikovaný prevod riadenia majú prispieť k lepšiemu komfortu a ovládateľnosti.

Pod kapotou nájdeme nezmenené pohonné jednotky. V praxi to znamená trojvalec s objemom 1,0 l a štvorvalec 1,25 l. Aj v malom aute dnes už európski zákazníci vyžadujú prvky konektivity. Hyundai preto za príplatok ponúka sedempalcový dotykový displej s navigačným systémom.

S inteligentnými telefónmi spolupracuje prostredníctvom služieb Apple CarPlay a Android Auto. Modernizovaná verzia absolvuje svetovú premiéru už onedlho na parížskom autosalóne.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 968
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 6 180
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 395
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 089
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 088
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 862
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 818
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 816
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 694
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 885

Téma: Malé autá


Článok je zaradený aj do ďalších tém Hyundai

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.