Dostavba úseku D3 Svrčinovec - Skalité má polročný sklz

Dokončenie úseku diaľnice D3 Svrčinovec - Skalité má polročný sklz a hotový by mal byť v máji 2017.

Na snímke portál tunela Svrčinovec na úseku diaľnice D3 Svrčinovec - Skalité počas kontrolného dňa.(Zdroj: TASR-Erika Ďurčová)

BRATISLAVA, SKALITÉ. Dokončenie úseku diaľnice D3 Svrčinovec - Skalité má polročný sklz a hotový by mal byť v máji 2017. Počas dnešnej kontroly na stavbe D3 na Kysuciach to povedal minister dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR Árpád Érsek.

"Boli tam rôzne veci, ktoré museli dorábať pre to, aby sa vedeli napojiť na krátky úsek R5 na českú stranu. Ale podstatné je, že nám sľúbili, že do konca mája to bude zažehnané a v poriadku," uviedol Érsek.

Zdôraznil, že dobudovane tohto veľmi náročného úseku, ako aj celej D3 považuje za jednu z priorít ministerstva dopravy. "Je to dôležitá súčasť tranzitnej dopravy vzhľadom na strategické prepojenie Slovenska, Poľska a Českej republiky. Urobíme všetko pre to, aby sa nám podarilo uviesť úsek do prevádzky v čo najkratšom čase," doplnil minister dopravy.

Úsek D3 Svrčinovec - Skalité sa stavia v polovičnom profile, v dĺžke 11.265 metrov. "V plnom profile bude realizovaná kompletná križovatka Svrčinovec, vrátane predportálových úsekov tunela Svrčinovec a Poľana v celkovej dĺžke 1017 m. Ide o stavebne veľmi náročný projekt financovaný z fondov Európskej únie, na ktorom bude 22 mostov a dva tunely. Križovatka Svrčinovec sa má pripojiť na diaľničný úsek D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec, ktorý je momentálne v procese verejného obstarávania Národnej diaľničnej spoločnosti," informovala hovorkyňa Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR Karolína Ducká.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 6 469
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 874
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 3 768
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 455
  5. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 2 512
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 919
  7. Splnený sen 1 138
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 106
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 965
  10. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 915

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Kto ovláda svet a Kurzov kurz vo V4 (týždeň podľa Schutza)

Sto rokov po monarchii a stopäťdesiat po rakúsko-uhorskom vyrovnaní sa stredná Európa môže pripraviť na veľký „relaunch“ nacionálnych vášní.

AUTO

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokovali autá na troch miestach.

ŠPORT

Len Sagan nestačí. Príde Tour de France na Slovensko?

Najlepší cyklisti v Žiline, Trnave či v Tatrách. Je to vôbec možné?

Neprehliadnite tiež

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokujú autá na troch miestach.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.

Motory v autách by mohli dostať turbo pre každý valec, pomôže to odozve

Konštruktéri snívajú o trojvalci s tromi turbami a šiestimi škrtiacimi klapkami.