LONDÝN, BRATISLAVA. Na londýnskom módnom festivale FashFest predstavil dámsky časopis Cosmopolitan v spolupráci so Seatom špeciálnu edíciu Seatu Mii by Cosmopolitan. Tento model je podľa Cosmopolitanu "perfektným odvozom pre sebaisté, nezávislé, aktívne mladé ženy".
Naše autá sú podľa Cosmopolitanu odrazom našej osobnosti a zároveň nás definujú. Preto je aj Mii by Cosmopolitan - ako sa píše v tlačovej správe - dynamický, štýlový, praktický a trochu dravý.

Cosmopolitan sa snaží v posledných rokoch o zmenu vo svojej filozofii. Ženu už nechce vykresľovať len ako plochú a nepraktickú bytosť, ktorá musí byť hlavne krásna a uloviť si svalnatého Casanovu. Vyjadrenia Seatu a časopisu plné stereotypov a lacných klišé tak môžu trochu prekvapiť.
“Tvoje auto je núdzová prezliekareň, jedáleň na rýchly obed, miesto na spontánne karaoke vystúpenie či priestor, kde sa vymieňajú najčerstvejšie klebety.
„
V skutočnosti však žiadne odkladacie priestory na rúže, háčiky na kabelky ani vylepšené kozmetické zrkadielka nenájdeme. Seat Mii by Cosmopolitan je limitovaná edícia miniauta Mii (Mii je osve rebrandom Volkswagenu Up!, čiže tak trochu lacný fejk) v špeciálnej fialovej metalíze so zlatými krytmi spätných zrkadiel. Rovnaké farby nájdeme aj na obkladoch a poťahoch v interiéri.

Ženy podľa Seatu chcú auto, s ktorým sa ľahko manévruje a parkuje a ktoré je ekonomické, ohľaduplné k životnému prostrediu. Preto jedinou kategóriou automobilov, ktorej trhový podiel rastie, je segment SUV.
Na zdôraznenie ženskosti modelu bude Seat Mii by Cosmopolitan dostupný v troch motorizáciách vrátane pohonu na zemný plyn.