Igor Drotár sa stal majstrom Slovenska aj Poľska

Slovenský automobilový pretekár Igor Drotár sa stal absolútnym majstrom Slovenska aj Poľska v pretekoch automobilov do vrchu.

Igor Drotár sa stal slovenským i poľským majstrom.(Zdroj: Szabosi/autosportfoto.sk)

PREŠOV, BRATISLAVA. Slovenský automobilový pretekár Igor Drotár sa stal absolútnym majstrom Slovenska aj Poľska v pretekoch automobilov do vrchu. Už 62-ročný pretekár zvíťazil na posledných pretekoch sezóny v poľskej Korczyne, vďaka čomu získal národné tituly majstra oboch krajín. Pre Drotára je to prvý poľský a druhý slovenský titul.

Drotár sa týmto triumfom zapísal do histórie poľského motošportu, keďže je prvým cudzincom, ktorý zvíťazil v poľskom šampionáte. V Korczyne triumfoval na Škode Fabii DTRi s motorom WRC a maximálnym výkonom 650 konských síl.

"Som nadšený a hrdý, že som v tvrdej konkurencii dosiahol takýto úspech. Možno ešte nejaký cudzinec v budúcnosti získa poľský titul, ale určite nie v takomto veku. Podarilo sa mi suverénne vyhrať, čím som si potvrdil oba národné tituly. Ďakujem tímu Profiko za skvelé auto a samozrejme všetkým partnerom za dôveru a podporu. Najlepším poľským pretekárom sa stal Slovák, čo je milý paradox. Určite však nekončím a teším sa už teraz na budúce úspechy. Pretekanie ma teší, nemám dôvod poľaviť a preto už teraz plánujem ďalšiu sezónu v rely a na kopcoch," uviedol Drotár.

Druhé miesto v slovenskom kopcovom šampionáte (M-SR PAV) obsadil český pretekár Věroslav Cvrček mladší, tretí bol Slovák Ján Miloň na Škode Fabii WRC.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346

Téma: Poľsko


Článok je zaradený aj do ďalších tém Motorizmus

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.