Návštevníkov parížskeho autosalónu lákali do stánku Porsche nie len superšportové vozidlá, typické pre nemeckú značku, ale aj nový luxusný super-sedan Panamera vo verzii hybrid. Panamera 4 E-Hybrid získala celkom novú techniku, ktorej časti by sme našli aj v jednom z najrýchlejších a technicky najdokonalejších vozidiel súčasnosti – Porsche 918 Spyder.
Nová generácia hybridnej Panamery vždy štartuje na čisto elektrický pohon a plne nabité batérie jej umožnia cestovať celkom bez emisií do vzdialenosti 50 km s maximálnou rýchlosťou 140 km/h. Priority elektromotora s výkonom 100 kW a spaľovacej pohonnej jednotky sa vyrovnali a tak je ťažké presne povedať, ktorý motor asistuje ktorému.
Spaľovací benzínový motor V6 prepĺňaný bi-turbom s objemom 2,9 litra produkuje výkon 243 kW (330 k) a krútiaci moment 450 Nm. Ak sa nemu pridá plný výkon elektromotora, Panamera porazí rýchlosť 100 km/h za 4,6 sekundy. Maximálna rýchlosť hybridného sedanu tesne podlieza hranicu 280 km/h.
Hybridný sústava produkuje celkový systémový výkon 340 kW (462 k) a spoločný krútiaci moment 700 Nm. Krútiaci moment je prenášaný na všetky štyri kolesá, ktoré sú odpružené trojkomorovým vzduchovým pružením.
Voči predchádzajúcej generácii významnú zmenu predstavuje spojka elektromotora a spaľovacieho agregátu. Elektro-hydraulický systém konštruktéri nahradili rýchlejším elektromechanickým riešením, čo by malo zabezpečiť skrátenie reakčnej doby pripojenia spaľovacieho motora.
Pohon všetkých štyroch kolies podporí aj nová „super rýchla“ generácia dvojspojkovej osemstupňovej prevodovky PDK.
Kapacita kvapalinou chladeného akumulátora typu lithium-ion poskočila z 9,4 na 14,1 kWh pri rovnakej hmotnosti batérie. Na získanie svojej plnej kapacity potrebuje buď bežnú 230 V zásuvku, prúd 10 A a necelých 6 hodín nabíjania alebo 7,2 kW rýchlonabíjačku. V druhom prípade je čas nabíjania skrátený na 3,6 hodiny.