Do konca tohto desaťročia SsangYong postaví sedemmiestne SUV

SsangYong chce pre terénne vozidlá zachovať modernizovaný rámový základ. Pre veľké SUV a rodinné MPV však pripravuje novú globálnu platformu.

Koncept SsangYong LIV-2 videli návštevníci autosalónu v Paríži.(Zdroj: SsangYong)

SOUL, BRATISLAVA. Juhokórejská automobilka SsangYong sa v našich končinách zatiaľ nedočkala mimoriadneho úspechu, hoci jej SUV vozidlá sú nepochybne dizajnovým spestrením slovenských ciest.

Pre SsangYong typický dizajn však postupne nahrádzajú konzervatívnejšie krivky bližšie Európanom, čomu nasvedčujú aj posledné modely SsangYong ako napríklad malé SUV Tivoli. Model je výsledok spolupráce Ssangyongu s Mahindrou – novým vlastníkom spoločnosti.

Generálny riaditeľ automobilky SsangYong Johng-sik Choi pre portál AutoExpress prezradil, že spoločnosť pripravuje novú globálnu platformu pre segment D určenú na stavbu veľkých SUV a rodinných MPV. Do roku 2020 by sa zákazníci značky mali dočkať aj luxusného sedemmiestneho SUV.

Riaditeľ ďalej pokračoval, že pre terénne vozidlá chcú zachovať rámový základ vozidiel, ktorý prejde zásadnejšou modernizáciou. „Sme na to špecializovaní a to nás odlišuje od ostatných. Našim vozidlám vyhovujú najnáročnejšie podmienky. SsangYong má 65 ročnú históriu postavenú na vozidlách s rámom a naftových motoroch,“ dokončil Choi.

Podľa dostupných informácií by mal objem výroby vozidiel SsangYong narásť na pol milióna automobilov, ktoré využijú vlastné technológie, technológie materskej značky Mahindra a elektroniku značky LG U+. Rovnako ako v minulosti nie je vylúčené, že sa SsangYong obráti aj na Mercedes, ktorý môže kórejskej značky poskytnúť automatické prevodovky.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 13 991
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 727
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 255
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 538
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 900
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 438
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 333
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 156
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 785
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 716

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Na náramok treba myslieť, Rusko nemôže zájsť ani na viedenské vianočné trhy

Pavol Rusko je siedmym občanom, ktorý dostal monitorovací náramok bez odsúdenia.

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment politológ.

KOMENTÁRE

Srebrenica stále pripomína, že Európa nemusí byť imúnna

Mladič sa pred spravodlivosťou nakoniec neschoval.

Neprehliadnite tiež

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.

Škoda na veľtrhu predstavila nový elektrobus E'City

Plzenský výrobca tak reaguje na zvýšený dopyt po ekologickej doprave.