Do konca tohto desaťročia SsangYong postaví sedemmiestne SUV

SsangYong chce pre terénne vozidlá zachovať modernizovaný rámový základ. Pre veľké SUV a rodinné MPV však pripravuje novú globálnu platformu.

Koncept SsangYong LIV-2 videli návštevníci autosalónu v Paríži.(Zdroj: SsangYong)

SOUL, BRATISLAVA. Juhokórejská automobilka SsangYong sa v našich končinách zatiaľ nedočkala mimoriadneho úspechu, hoci jej SUV vozidlá sú nepochybne dizajnovým spestrením slovenských ciest.

Pre SsangYong typický dizajn však postupne nahrádzajú konzervatívnejšie krivky bližšie Európanom, čomu nasvedčujú aj posledné modely SsangYong ako napríklad malé SUV Tivoli. Model je výsledok spolupráce Ssangyongu s Mahindrou – novým vlastníkom spoločnosti.

Generálny riaditeľ automobilky SsangYong Johng-sik Choi pre portál AutoExpress prezradil, že spoločnosť pripravuje novú globálnu platformu pre segment D určenú na stavbu veľkých SUV a rodinných MPV. Do roku 2020 by sa zákazníci značky mali dočkať aj luxusného sedemmiestneho SUV.

Článok pokračuje pod video reklamou

Riaditeľ ďalej pokračoval, že pre terénne vozidlá chcú zachovať rámový základ vozidiel, ktorý prejde zásadnejšou modernizáciou. „Sme na to špecializovaní a to nás odlišuje od ostatných. Našim vozidlám vyhovujú najnáročnejšie podmienky. SsangYong má 65 ročnú históriu postavenú na vozidlách s rámom a naftových motoroch,“ dokončil Choi.

Podľa dostupných informácií by mal objem výroby vozidiel SsangYong narásť na pol milióna automobilov, ktoré využijú vlastné technológie, technológie materskej značky Mahindra a elektroniku značky LG U+. Rovnako ako v minulosti nie je vylúčené, že sa SsangYong obráti aj na Mercedes, ktorý môže kórejskej značky poskytnúť automatické prevodovky.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  2. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  3. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  4. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  5. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  9. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  10. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 19 116
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 14 732
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 625
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 9 970
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 376
  6. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 6 325
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 4 849
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 713
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 2 611
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 262