BMW sa vrátilo k reklamnej kampani spred pätnástich rokov

Filmová poviedka odkazuje na éru automobilky, ktorú majú jej fanúšikovia najradšej.

MNÍCHOV, BRATISLAVA. Prelom tisícročí bol zlatou érou automobilového marketingu - značky mali priehrštia peňazí a na reklame nešetrili tak ako po kríze. Internet bol ešte v plienkach a čokoľvek zaujímavé sa na ňom objavilo, malo úspech.

V tomto období pripravilo BMW sériu ôsmich krátkometrážnych filmov či "filmových poviedok". Tieto vznikli pod taktovkou veľkých režisérov, mali hviezdne obsadenie, produkciu áčkových hollywoodskych filmov a zápletku, v ktorej hlavnú úlohu vždy zohral nájomný šofér Clive Owen a jedno z nových áut BMW.

Ešte aj modely, ktoré vo filmoch účinkovali, sú tie, ktoré majú fanúšikovia značky dodnes najradšej - BMW radu 3 generácie E46, rad 5 E39 a rad 7 E38.

Tradíciu týchto "poviedkových filmov" tento rok automobilka obnovila - predstavila nový diel s názvom The Escape (Únik). Nápad pripraviť trinásťminútový thriller filmovej kvality výhradne pre internet je v dnešnej dobe celkom odvážny - virál sa z neho nestane, osloví hlavne nadšencov značky, ktorí vyrástli na pôvodných krátkych filmoch.

The Escape navyše vôbec nevyznieva tak revolučne ako prvých osem filmov. Výrazne čerpá z pôvodnej produkcie a prináša len málo nového - koniec koncov, presne také je aj BMW radu 5 (G30), ktoré vo filme hrá.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  2. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  3. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Už aj seniori presadajú do SUV
  2. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  3. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  6. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  7. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  10. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 22 187
  2. Ako sme jazdili v socializme 2 311
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 373
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 244
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 942
  6. Zo stredomorskej stravy sa nepriberá 848
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 803
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 770
  9. Túžite po práci z pláže? 7 rád, ako sa stať digitálnym nomádom 680
  10. Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko 672

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Reportér Týždňa: Videl som, ako Fico Danka prekvapil a rozčúlil

Magušin sa s Dankom rozprával počas Ficovej tlačovky.

KOMENTÁRE

Fico s Bugárom verzus Danko. Ako čítať vývoj krízy

Premiér odvolal Plavčana a Danko sa cíti urazený.

Neprehliadnite tiež

Porsche 911 dostalo špeciálnu metalízu, ktorá stojí ako nové Porsche 911

Jedinečnosť je zaručená, v špeciálnych farbách Chromaflair sa vyrobí maximálne päť kusov za rok.

Volkswagen láka na štýlový crossover. Svetu ho predstaví o týždeň

Model T-Roc dizajnovo nadviaže na koncept z roku 2014.

S novým asfaltom vydržia cesty dlhšie, sú v ňom magnetické nanočastice

Rozpraskaný asfalt sa môže zahojiť, stačí pridať teplo a magnetickú silu.