BMW sa vrátilo k reklamnej kampani spred pätnástich rokov

Filmová poviedka odkazuje na éru automobilky, ktorú majú jej fanúšikovia najradšej.

MNÍCHOV, BRATISLAVA. Prelom tisícročí bol zlatou érou automobilového marketingu - značky mali priehrštia peňazí a na reklame nešetrili tak ako po kríze. Internet bol ešte v plienkach a čokoľvek zaujímavé sa na ňom objavilo, malo úspech.

V tomto období pripravilo BMW sériu ôsmich krátkometrážnych filmov či "filmových poviedok". Tieto vznikli pod taktovkou veľkých režisérov, mali hviezdne obsadenie, produkciu áčkových hollywoodskych filmov a zápletku, v ktorej hlavnú úlohu vždy zohral nájomný šofér Clive Owen a jedno z nových áut BMW.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte aj modely, ktoré vo filmoch účinkovali, sú tie, ktoré majú fanúšikovia značky dodnes najradšej - BMW radu 3 generácie E46, rad 5 E39 a rad 7 E38.

Tradíciu týchto "poviedkových filmov" tento rok automobilka obnovila - predstavila nový diel s názvom The Escape (Únik). Nápad pripraviť trinásťminútový thriller filmovej kvality výhradne pre internet je v dnešnej dobe celkom odvážny - virál sa z neho nestane, osloví hlavne nadšencov značky, ktorí vyrástli na pôvodných krátkych filmoch.

The Escape navyše vôbec nevyznieva tak revolučne ako prvých osem filmov. Výrazne čerpá z pôvodnej produkcie a prináša len málo nového - koniec koncov, presne také je aj BMW radu 5 (G30), ktoré vo filme hrá.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  3. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  4. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  5. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  6. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  7. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  8. Naša freestyle kajakárka: na majstrovstvá ideme tri baby
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli
  10. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70%
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  4. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  5. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  6. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  7. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  8. Atos predstavil najúplnejšie 4G a LTE komunikačné riešenie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 9 663
  2. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 610
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 7 852
  4. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 329
  5. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 079
  6. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 923
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 406
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 4 026
  9. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto 3 523
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 171

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Majstri sveta ťažia z Nemecka i Afriky. Esá Francúzov sú potomkami prisťahovalcov

Až 15 hráčov Francúzska nemá pôvod v Európe.

KOMENTÁR TOMÁŠA PROKOPČÁKA

To nie je o manželstve. Bojíte sa, že už nebudete výnimoční

A pritom stačí jednoduché: len sa podeliť.

Neprehliadnite tiež

Aston Martin Cygnet už nie je terčom posmechu, dostal motor V8

Výkonný koncept vznikol pre festival rýchlosti v Goodwoode.

Na nové autá sa čaká dlhšie. S niektorými modelmi je problém

Problém sa môže týkať desiatky tisíc áut.