SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

BMW sa vrátilo k reklamnej kampani spred pätnástich rokov

Filmová poviedka odkazuje na éru automobilky, ktorú majú jej fanúšikovia najradšej.

Načítavam video...

MNÍCHOV, BRATISLAVA. Prelom tisícročí bol zlatou érou automobilového marketingu - značky mali priehrštia peňazí a na reklame nešetrili tak ako po kríze. Internet bol ešte v plienkach a čokoľvek zaujímavé sa na ňom objavilo, malo úspech.

V tomto období pripravilo BMW sériu ôsmich krátkometrážnych filmov či "filmových poviedok". Tieto vznikli pod taktovkou veľkých režisérov, mali hviezdne obsadenie, produkciu áčkových hollywoodskych filmov a zápletku, v ktorej hlavnú úlohu vždy zohral nájomný šofér Clive Owen a jedno z nových áut BMW.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Ešte aj modely, ktoré vo filmoch účinkovali, sú tie, ktoré majú fanúšikovia značky dodnes najradšej - BMW radu 3 generácie E46, rad 5 E39 a rad 7 E38.

Tradíciu týchto "poviedkových filmov" tento rok automobilka obnovila - predstavila nový diel s názvom The Escape (Únik). Nápad pripraviť trinásťminútový thriller filmovej kvality výhradne pre internet je v dnešnej dobe celkom odvážny - virál sa z neho nestane, osloví hlavne nadšencov značky, ktorí vyrástli na pôvodných krátkych filmoch.

The Escape navyše vôbec nevyznieva tak revolučne ako prvých osem filmov. Výrazne čerpá z pôvodnej produkcie a prináša len málo nového - koniec koncov, presne také je aj BMW radu 5 (G30), ktoré vo filme hrá.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 575
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 654
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 847
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 818
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 686
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 736
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 521
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 409
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 278
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 042
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: BMW

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Lipšic: Zatýkanie ľudí nie je divadlo, nemožno čakať, že polícia zasiahne každý týždeň

Spochybňovanie spolupracujúcich obvinených považuje za cielené.

Daniel Lipšic.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Koalícia nám povie, či chce spravodlivosť, alebo pomstu

Lipšic ako prokurátor stále nie je dobrý nápad.

Peter Tkačenko
Minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Marek Majeský.