Nový Opel Insignia schudne a dostane nové meno

Hmotnosť je problémom súčasnej generácie modelu Insignia.

(Zdroj: Opel)

Práce nemeckej značky s bleskom v znaku na novej generácii modelu Insignia sú v plnom prúde. Opel ju potrebuje dokončiť v relatívne krátkom čase, veď vystavená má byť už na marcovom autosalóne v Ženeve.

Zatiaľ nám musí stačiť fotografia kamuflovanej verzie, ktorá odhaľuje aspoň líniu karosérie. Päťdverový sedan je o 5,5 cm dlhší, jeden cm širší a 3 cm nižší.

Rozmery sa odrazia vo vnútornom priestore

Najvýraznejšie sa zmenil rázvor náprav. Natiahol sa až o 9 cm a súčasne s tým došlo logicky k skráteniu previsov. Automobilka sľubuje, že sa to pozitívne odrazí aj na vnútornom priestore.

Napriek nárastu veľkosti sa podarilo konštruktérom výrazne ubrať z hmotnosti vozidla. Odľahčenie prinesie úsporu až 175 kg. Nehovorí to len o šikovnosti konštruktérov, ale aj o tom, že súčasná Insignia patrí medzi ťažšie autá.

Dostane nové meno Grand Sport

Opel už pochopil potrebu znižovania hmotnosti, veď oproti ostatným automobilkám v tomto smere dlho zaostával. Ako prvý model podstúpil výraznú “diétu“ nový Opel Astra. Teraz nasleduje Insignia.

Nemci chcú zrejme za súčasnou generáciou spraviť hrubú čiaru, alebo ju minimálne odlíšiť od tej prichádzajúcej. Okrem oznámených zmien to naznačuje hlavne zmena názvu. V marci v Ženeve nám totiž Opel predstaví novú generáciu pod názvom Insignia Grand Sport.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 10 438
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 448
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 260
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 2 106
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 874
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 664
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 642
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 239
  9. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 026
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 872

Téma: Opel


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kaddáfí zachránil nemecký klub. Niečo za to však chcel

Nemecký hokejový tím zachránil líbyjský diktátor pred krachom.

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.