SME

Citroen C-Elysée prichádza v novom šate a s dotykovým displejom

Predaj modernizovaného sedanu odštartuje v prvom štvrťroku 2017.

Citroën C-ElyséeCitroën C-Elysée (Zdroj: Citroën)

Citroën C-Elysée sa v Európe predáva od konca roka 2012. Najviac fanúšikov si však doposiaľ našiel na trhoch ako Čína, Turecko či Alžírsko, kde sa stal bestsellerom francúzskej značky.

V minulom roku bolo globálne zaregistrovaných približne 117-tisíc exemplárov tohto cenovo prístupného sedanu, z čoho až 90-tisíc pripadá na Čínu. Celkovo sa ho od uvedenia na trh predalo viac ako 400-tisíc kusov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby záujem o vozidlo neochabol, Citroën ho mierne modernizoval. Navonok sú zmeny viditeľné na prepracovanom nárazníku s LED diódami pre denné svietenie, ktorý má sedanu dodať robustnejší a širší vzhľad.

SkryťVypnúť reklamu

Dizajnéri s týmto cieľom modifikovali aj vzhľad masky chladiča či svetlometov, ktoré sú väčšie ako v súčasnej verzii C-Elysée. Zadné svetlá sa po novom pýšia trojrozmernou grafikou.

Citroën sa ďalej zákazníkov pokúsi osloviť novými 16-palcovými zliatinovými diskami kolies a dvoma novými exteriérovými farbami.

V kabíne sa facelift najvýraznejšie prejavil na pozmenenej palubnej doske so 7-palcovým dotykovým displejom systémov Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Vybrané funkcie infotainmantu je možné ovládať hlasom. Smartfóny s autom prepoja platformy Apple CarPlay a Android Auto.

Pod kapotou zostáva všetko po starom. Znamená to využitie benzínových jednotiek 1.2 PureTech 82 (60 kW) a 1.6 VTi 115 (85 kW). Prvá spolupracuje výhradne s manuálnou prevodovkou, druhá aj so 6-stupňovým automatom EAT6. Dieselové agregáty zastupuje 1.6 HDi 92 (67 kW) a 1.6 BlueHDi 100 (73 kW).

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Test: Komfort Citroenu C3 by mu mohli závidieť luxusné autá Čítajte 

Predaj modernizovaného Citroënu C-Elysée odštartuje v prvom štvrťroku 2017. Platí to tak pre európsku verziu vyrábanú v španielskom Vigu, ako aj čínsky variant montovaný v meste Wuhan.

Načítavam video...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 15 371
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 176
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 271
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 5 953
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 106
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 059
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 231
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 088
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  2. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  3. Vlado Jakubkovič: Andrej, poď k nám.
  4. Peter Alexander Sokol: Cesta do izolácie: Cla, Trump a geopolitický hazard so západnými alianciami
  5. Michael Achberger: Smrteľná cena za štíhle telo: Tento spaľovač vás môže zabiť!
  6. Zoltan Bardos: Veľvyslanectvo v zajatí Červených Khmérov
  7. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXI
  8. Ivan Čáni: Som inteligentná, krásna a úspešná dáma. A aj slobodná matka.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 405
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 864
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 62 845
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 181
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 490
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 674
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 978
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 684
  1. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  2. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  3. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  6. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  7. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  8. Tupou Ceruzou: Medvede
SkryťZatvoriť reklamu